چکیده
1-مقدمه
2-مدل سازی و شبیه سازی اسکوتر
3- مشخصات اسکوتر الکتریکی طراحی شده
الف) شبیه سازی متلب با استفاده از چرخه راندن
ب) موتور الکتریکی
4- منابع انرژی
الف) شبیه سازی و مدل سازی باتری لیتوم-یون
ب) تعیین ظرفیت باتری لیتوم-یون
پ) انتخاب سوپر خازن
پنج-مدل سازی و شبیه سازی با خازن ظرفیت فوق العاده
شش نتیجه گیری
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به توصیف تاثیر الگوی واقعی سایز بندی بسته باتری و مخزن دارای خازن ظرفیت فوق العاده می پردازد تا بهره وری ناخالص را بهبود بخشیده و دامنه ای از اسکوترهای الکتریکی هدایت مستقیم را براند که مجهز به موتور آهنربا دائم دارای جریان مستقیم و بدون برس شار محوری چهار فاز هستند. بهبود اسکوتر الکتریکی به منزله افزایش بُرد الکتریکی می باشد تا اینکه تخلیه باتری به کمترین حد خود می رسد. بخش اصلی طراحی اسکوتر الکتریکی ماکسیمم ذخیره انرژی باتری با خازن ظرفیت مازاد یدکی می باشد. این مقاله به بررسی کد شبیه سازی متلب می پردازد تا قدرت و تقاضای انرژی اسکوتر التریکی را در شرایط بُرد متفاتو الکتریکی تخمین بزند. انتخاب سیستم ذخیره انرژی صحیح برای کنترل نیازهای روزمره امری اساسی بوده و از تولید کنندگان خودرو انتظار می رود تا خودروهای الکتریکی با دامنه حرکت الکتریکی کافی برای مشتریان خود تولید کنند. سرانجام دراین اثر خاص سیستم ترمز بازتولید، نیرو را به خازن ظرفیت مازاد بازگردانی می کند و مخزن خازن ظرفیت مازاد نیروی را برای شتاب و استارت مازاد فراهم می گرداند، هنگامی که باتری نیاز به انرژی مازاد در کوتاه مدت دارد، این کار همچنین طول عمر باتری را افزایش می دهد.