منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بهبود بهره وری اسکوتر الکتریکی مستقیم هدایت شده با مدیریت انرژی و سایزبندی باتری

ترجمه مقاله بهبود بهره وری اسکوتر الکتریکی مستقیم هدایت شده با مدیریت انرژی و سایزبندی باتری
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بهبود بهره وری اسکوتر الکتریکی مستقیم هدایت شده با مدیریت انرژی و سایزبندی باتری
عنوان انگلیسی
Efficiency improvement of a directly-driven electric scooter with energy management and battery sizing
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2013
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5977
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی انرژی و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
انرژی های تجدیدپذیر، مهندسی الکترونیک، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی و مکاترونیک
مجله
سومین کنفرانس انرژی های تجدید پذیر و تولید پراکنده ایران
دانشگاه
دانشکده مهندسی برق، دانشگاه فناوری سهند، تبریز، ایران
کلمات کلیدی
باتری، اسکوتر الکتریکی، خازن ظرفیت مازاد، بهبود بهره وری، دامنه حرکت الکتریکی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-مدل سازی و شبیه سازی اسکوتر
3- مشخصات اسکوتر الکتریکی طراحی شده
الف) شبیه سازی متلب با استفاده از چرخه راندن
ب) موتور الکتریکی
4- منابع انرژی
الف) شبیه سازی و مدل سازی باتری لیتوم-یون
ب) تعیین ظرفیت باتری لیتوم-یون
پ) انتخاب سوپر خازن
پنج-مدل سازی و شبیه سازی با خازن ظرفیت فوق العاده
شش نتیجه گیری
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به توصیف تاثیر الگوی واقعی سایز بندی بسته باتری و مخزن دارای خازن ظرفیت فوق العاده می پردازد تا بهره وری ناخالص را بهبود بخشیده و دامنه ای از اسکوترهای الکتریکی هدایت مستقیم را براند که مجهز به موتور آهنربا دائم دارای جریان مستقیم و بدون برس شار محوری چهار فاز هستند. بهبود اسکوتر الکتریکی به منزله افزایش بُرد الکتریکی می باشد تا اینکه تخلیه باتری به کمترین حد خود می رسد. بخش اصلی طراحی اسکوتر الکتریکی ماکسیمم ذخیره انرژی باتری با خازن ظرفیت مازاد یدکی می باشد. این مقاله به بررسی کد شبیه سازی متلب می پردازد تا قدرت و تقاضای انرژی اسکوتر التریکی را در شرایط بُرد متفاتو الکتریکی تخمین بزند. انتخاب سیستم ذخیره انرژی صحیح برای کنترل نیازهای روزمره امری اساسی بوده و از تولید کنندگان خودرو انتظار می رود تا خودروهای الکتریکی با دامنه حرکت الکتریکی کافی برای مشتریان خود تولید کنند. سرانجام دراین اثر خاص سیستم ترمز بازتولید، نیرو را به خازن ظرفیت مازاد بازگردانی می کند و مخزن خازن ظرفیت مازاد نیروی را برای شتاب و استارت مازاد فراهم می گرداند، هنگامی که باتری نیاز به انرژی مازاد در کوتاه مدت دارد، این کار همچنین طول عمر باتری را افزایش می دهد.

بدون دیدگاه