تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله داده کاوی در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات هدف در بخش خودروسازی – نشریه IEEE

عنوان فارسی: داده کاوی در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات هدف در بخش خودروسازی
عنوان انگلیسی: Data Mining on Social Networks for Target Advertisement in Automobile Sector
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : کنفرانس
کد محصول : F1579 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.30Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
کنفرانس: کنفرانس بین المللی فناوری های Infocom و سیستم های بدون سرنشین (روندها و مسیرهای آینده)
دانشگاه: موسسه فناوری اطلاعات آمیتی، دانشگاه آمیتی اوتار پرادش نویدا، هند
کلمات کلیدی: ابر کلمه، داده کاوی، تحلیل مبتنی بر پیش بینی، هدف گیری رفتاری، تبلیغات، ماتریس تصمیم گیری
کلمات کلیدی انگلیسی: Word Cloud - Data Mining - Predictive Analysis - Behavioral Aiming - Advertisement - Decision Matrix
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1109/ICTUS.2017.8285998
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2-کار مربوطه

3-کار مطرح شده

مراحل فلوچارت

4-نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

There is huge potential to predict hidden social ties between different people sharing common area of interest or common friends. This paper presents data analysis on social network data for target advertising of the automobiles. The interrelated groups are derived from client's interaction data in social networks. Based on these cohesive subgroups, the likelihood of client's preference of a product category is inferred. Using this information, we construct a targeted advertising system. The experimental results on the social network dataset yields better quality of advertisement.

نمونه متن ترجمه

چکیده

قابلیت عظیمی در پیشگویی پیوندهای اجتماعی مخفی بین افراد مختلف وجود دارد که علایق مشترک خود یا دوستان مشترک خود را به اشتراک می گذارند. این مقاله تحلیل داده ها را روی داده های شبکه اجتماعی برای تبلیغات هدف در بخش خودروها ارائه می کند. گروه های بهم مرتبط از داده های تعاملات مشتری در شبکه های اجتماعی برگرفته شده است. براساس این زیرگروه های منسجم، احتمال ترجیح یک رده محصول توسط مشتری استنباط می شود. با استفاده از این اطلاعات، ما یک سیستم تبلیغات هدفگیری شده را ساخته ایم. نتایج آزمایشی روی پایگاه داده شبکه اجتماعی منجر به کیفیت بهتر تبلیغات شده است.