منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم ‌سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم ‌سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم ‌سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش
عنوان انگلیسی
Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F565
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت عملکرد
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده اقتصاد تورکو، بخش بازاریابی و تجارت بین المللی، دانشگاه تورکو، فنلاند
کلمات کلیدی
بازاریابی مرجع مشتری، بازاریابی تجارت به تجارت، عملکرد فروش، تحقیقات روشهای ترکیبی، توسعه اندازه گیری، دیدگاه مبتنی بر منابع
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-مفهوم سازی بازاریابی با مرجع مشتری
2-1 پژوهش پیشین بر مرجع مشتری
2-2 روش پژوهش میدانی
3-2 یافته‌های پژوهش میدانی
1-3-2 بهره‌گیری خارجی مجموعه مرجع مشتری
2-3-2 بهره گیری داخلی مجموعه مرجع مشتری
3.3.2. تعیین کننده کلیدی: ایجاد یک مجموعه مرجع مشتری متوازن
4-2 ترکیب: مفهوم سازی بازیابی مرجع مشتری
3 . گسترش یک مقیاس برای بازاریابی با مرجع مشتری
1-3 فرایند گسترش مقیاس کیفی
2-3 گردآوری داده‌ها برای پژوهش اعتبار مقیاس
3-3 اعتبار دهی نظریه بازاریابی مرجع
4- بازاریابی با مرجع مشتری و عملکرد فروش
1-4 سر منشأت مفروض، خروجی‌ها و میانجی‌های بازاریابی مرجع مشتری
2-4 گرد آوری اطلاعات
3.4. خطای روش عمومی
4.4 ارتباط بین بازاریابی با مرجع مشتری و کارکرد فروش
5. توضیحات
1.5 استنباطهای تئوریکی
2.5. استنباط‌های مدیریتی
3.5. محدودیت‌‌ها و نیازهایی برای پژوهش ‌آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The use of customer references to facilitate marketing and sales in business markets has received growing interest among practitioners and academics. The importance of references has been highlighted in a wide range of contexts, such as customer relationship management, customer value management, sales, and marketing communications. Yet knowledge about the effective application of references in business remains scant, and studies have not addressed in-depth what constitutes customer reference marketing or studied its relation to firm performance. This study contributes to this important but underdeveloped business marketing topic by 1) conceptualizing customer reference marketing based on theory and an extensive qualitative field study, 2) building a measure for the construct using survey data, and 3) demonstrating its relevance by linking the construct to firms' selling performance with additional collected data. The results broaden and specify the current understanding of how to effectively deploy references in business markets and provide evidence of the hypothesized performance, as well as contingency effects. The established conceptual foundations for the phenomenon provide substantial opportunities for practitioners and theory-testing oriented business marketing research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
استفاده از مرجع مشتری برای تسهیل بازاریابی و فروش در بازارهای تجاری، در میان کارورزان و تحصیل‌کردگان، محبوبیت فزاینده‌ای یافته است. اهمیت مرجع‌ها در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها مانند: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارزیابی مشتری، فروش، و ارتباطات بازاریابی برجسته شده است. با همه این، دانش کاربرد موثر مرجع‌ها در کسب‌و‌کار، نارس باقی مانده و پژوهش‌ها، به این مساله که، چه چیزی بازاریابی با مرجع مشتری را تشکیل می‌دهد ، ژرف‌کاوانه نپرداخته‌اند، یا این‌که ارتباط آن را با عملکرد شرکت مطالعه ننموده‌اند. این پژوهش به این موضوع مهم اما گسترش نیافته بازاریابی کسب‌وکار، کمک می‌نماید، از طریق:
1) مفهومی کردن بازاریابی با مرجع مشتری بر اساس تئوری و پژوهش حوزه کیفی گسترده،
2) ایجاد یک مقیاس برای نظریه، با استفاده از داده‌های نظر سنجی
3) نشان دادن وابستگی آن، با مرتبط نمودن نظریه به عملکرد فروش شرکت، با داده‌های گردآوری شده بیشتر.
نتایج، درک کنونی چگونگی استقرار موثر مرجع را در بازارهای تجاری تعیین و گسترش داده و نشانه‌های عملکرد مفروض و آثار احتمالی را فراهم می‌سازد. بنیان‌های مفهومی پی‌ریزی شده برای این پدیده، فرصت‌های اساسی برای کارورزان و پژوهش‌های بازاریابی تجاری مبتنی بر آزمایش تئوری، فراهم می آورد.

بدون دیدگاه