ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل اولویت مشتری و ارزیابی نسبی کارایی در بخش مخابرات - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل اولویت مشتری و ارزیابی نسبی کارایی در بخش مخابرات - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تجزیه و تحلیل اولویت مشتری و ارزیابی نسبی کارایی در بخش مخابرات: مطالعه هیبرید فازی AHP/DEA
عنوان انگلیسی
Analyzing customer preference and measuring relative efficiency in telecom sector: A hybrid fuzzy AHP/DEA study
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.502 در سال 2019
شاخص H_index مجله
48 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.206 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0736-5853
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10513
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
جداول ترجمه شده است ✓ تصاویر ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی صنایع، مدیریت استراتژیک، مدیریت نوآوری و فناوری
مجله
تله ماتیک و انفورماتیک - Telematics and Informatics
دانشگاه
گروه مطالعات مدیریت، انستیتوی فناوری دهلی، هند
کلمات کلیدی
نظریه مجموعه فازی، تجزیه و تحلیل پوششی داده ها، صنعت مخابرات هند، الزامات سیاسی، کارایی درآمد، الگوبرداری
کلمات کلیدی انگلیسی
Fuzzy set theory - Data envelopment analysis - Indian telecom industry - Policy requirements - Revenue efficiency - Benchmarking
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tele.2014.10.003
فهرست مطالب
چکیده
۱. مقدمه
1.1. بازار مخابرات هند
۲. بررسی ادبیات
۳. روش ها (رویکرد DEA و AHP فازی)
3.1. AHP فازی
3.2. تجزیه و تحلیل پوششی داده ها (DEA)
۴. توسعه مدل هیبرید فازی AHP-DEA
4.1. چارچوب تحقیق
۴.۲. انتخاب ورودی ها و خروجی ها
4.3. روش تجزیه و تحلیل توسعه ای: AHP
۴.۴. تلفیق AHP و DEA
4.5. انتخاب متغیرها و تحلیل برنامه نویسی خطی: DEA
۵. تجزیه و تحلیل تجربی
۶. نتیجه گیری و پیامدهای سیاسی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The purpose of this research paper is to develop a framework to understand the consumer’s preference affecting variables and consumer’s perception choice in telecommunication service providers in India. The present study use a hybrid approach to access the relative efficiency based on fuzzy AHP and DEA model. The fuzzy AHP is used to determine weights of the consumer’s preference as criteria and DEA method is used to identify the inefficient service providers in terms of efficiency. Findings of the study suggest that the most preferred value that determines consumer’s preference by mobile subscribers is network parameters, followed by low tariff scheme. Our results also show that technical efficiency and technical progress indicator are the main factors of resources allocation of Indian telecom industry. Most of the work on this hybrid FAHP–DEA is dedicated to either vendor selection, facility layout problem or supplier selection. A study of this kind, in the context of mobile subscriber’s preference is an original contribution to the literature of Indian telecom sector. This research paper identifies the different variables and then a model is prepared for benchmarking of the mobile service providers in India. Based on the efficiency analysis decision makers can develop strategy to improve their performance according to efficient service providers as their role model. The other advantage of this hybrid AHP/DEA method is that by using inputs and outputs data we can derive mathematically all pair wise comparisons in fuzzy AHP and DEA models and there is no any form of subjective analysis engaged within the methodology.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف مقاله پژوهشی حاضر، طرح چارچوبی برای درک اولویت مصرف کننده است که بر متغیرها و برداشت مصرف کنندگان در ارائه دهندگان خدمات مخابراتی هند تاثیر می گذارد. مطالعه حاضر از یک رویکرد هیبریدی برای دستیابی به کارایی نسبی بر اساس مدل فازی AHP و DEA استفاده می کند. از AHP فازی برای تعیین وزن اولویت مصرف کننده به عنوان معیار و از روش DEA برای شناسایی ناکارآمدی ارائه دهندگان خدمات از نظر کارایی استفاده می شود. یافته های مطالعــــه حاضر نشان می دهد که برترین ارزشی که اولویت مصرف کننده را از طریق مشترکین موبایل تعیین می کند، پارامترهای شبکه و در ادامه طرح تعرفه پایین می باشد. هم چنین، نتایج ما نشان می دهد که کارایی فنی و شاخص پیشرفت فنی عوامل اصلی تخصیص منابع صنعت مخابرات هند محسوب می شوند. اغلب مطالعات صورت گرفته در زمینه FAHP–DEA هیبریدی به انتخاب فروشنده، مساله آرایش امکانات یا انتخاب عرضه کننده پرداخته اند. یک مطالعه از این دست، در زمینه اولویت مشترکین موبایل، سهم اصلی را در ادبیات بخش مخابرات هند بر عهده دارد. مقاله پژوهشی حاضر ضمن شناسایی متغیرهای مختلف به ارائه مدلی برای الگوبرداری ارائه دهندگان خدمات موبایل در هند پرداخته است. بر اساس تجزیه و تحلیل کارایی، تصمیم گیرندگان می توانند استراتژی بهبود عملکرد خود را با توجه به ارائه دهندگان خدمات کارآمد به عنوان الگوی آن ها، توسعه دهند. مزیت دیگر روش AHP/DEA هیبریدی آن است که با استفاده از داده های ورودی و خروجی، می توان از نظر ریاضی کلیه مقایسات زوجی را در مدل های فازی AHP و DEA به دست آورد و هیچ نوع تجزیه و تحلیل ذهنی در این روش دخالت ندارد.

بدون دیدگاه