مجله تجارت و بازاریابی صنعتی - Journal of Business & Industrial Marketing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JBIM-11-2015-0230
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The model shows two negotiators from different cultures. Culture refers to the unique character of a group. When we are studying culture and negotiation strategy we often use national boundaries as cultural boundaries. Culture in this case is the values and norms and beliefs characteristic of the people from that nation and the political, economic, legal systems that provide structure of social interaction there. From a purely behavioral perspective, culture provides functional solutions to problems of social interaction. This means that people in different cultures resolve the problems of social interaction, for example negotiation, somewhat differently. You can find people using the same negotiation strategies in every culture, but the emphasis varies. People in different cultures rely primarily on different negotiation strategies.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مدل دو مذاکره از میان فرهنگ های مختلف نشان می دهد. فرهنگ اشاره به ماهیت منحصر به فرد گروه دارد. هنگامی که راهبرد مذاکره و فرهنگ را مطالعه می کنیم اغلب از مرزهای ملی به عنوان مرزهای فرهنگی استفاده می کنیم. فرهنگ در این نمونه همان ارزش ها، هنجارها و عقاید ملت و دستگاه های سیاسی، اقتصادی و قانونی است که ساختار تعامل اجتماعی فراهم می کنند. از نقطه نظر رفتار محض، فرهنگ راه حل های کارکردی برای مسائل تعامل اجتماعی فراهم می کند. این بدان معناست که افراد در فرهنگ های مختلف مسائل تعامل اجتماعی را از طریق مذاکره و به شیوه مختلف حل و فصل می کنند. می توانید افرادی را بیابید که از راهبردهای مذاکره ای یکسان در هر فرهنگ استفاده می کنند. افراد در فرهنگ های مختلف به طور عمده بر راهبردهای مذاکره ای مختلف متمرکز اند.