منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تفکر انتقادی، پرسشگری و خلاقیت به عنوان مولفه های هوش - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تفکر انتقادی، پرسشگری و خلاقیت به عنوان مولفه های هوش - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تفکر انتقادی، پرسشگری و خلاقیت به عنوان مولفه های هوش
عنوان انگلیسی
Critical thinking, questioning and creativity as components of intelligence
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7736
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی شناخت و روانشناسی عمومی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه آویو، پرتغال
کلمات کلیدی
هوش، خلاقیت، پرسشگری، تفکر انتقادی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیش زمینه نظری
روش تحقیق
پژوهش 1
پژوهش 2
مشارکت در پروژه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

For a long time, intelligence has been viewed as a fixed trait and solely connected to analytical skills and memory-based capacities. However, in our fragile, uncertain and unknowable world, this kind of abilities does not necessarily promotes success in life and, more specifically, in university. With this paper, we aim to present a project whose objective is to throw light to a modern notion of intelligence. We will show how intelligence can be characterised by an integrated set of high order cognitive skills: critical thinking, questioning and creativity. We propose to design innovative instruments to characterise and assess this contemporary notion of intelligence. Furthermore, since these skills are modifiable, rather than fixed, we will design, implement and evaluate strategies to promote higher level questioning, critical thinking and creativity in university students, and, ultimately, enhance intelligence.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برای یک مدت بسیار طولانی، هوش به عنوان یک ویژگی ثابت و تنها مهارت تحلیلی و استعداد های مبتنی بر حافظه بود. با این حال ، در دنیای شکننده ، نامطمئن و ناشناخته ما ، این نوع از توانایی لزوما باعث موفقیت در زندگی و به طور خاص در دانشگاه نمی شود. هدف این مقاله ارائه یک پروژه است که در پرتو آن مفهوم مدرنی از هوش ارائه شود. ما نشان خواهیم داد که چگونه هوش می تواند بوسیله مجموعه یکپارچه ای از مهارت های شناختی شامل تفکر انتقادی، پرسشگری و خلاقیت مشخص شود. ما ابزار طراحی خلاقانه ای را به منظور ارزیابی این مفهوم معاصر از هوش ارائه می دهیم. علاوه بر این ، از آنجا که این مهارت قابل تغییر است و ثابت نیست ، ما می خواهیم که طراحی ، پیاده سازی و ارزیابی استراتژی ها را به منظور ترویج سطح بالاتری از پرسشگری، تفکر انتقادی و خلاقیت در دانشجویان دانشگاه و در نهایت افزایش هوش آنها انجام دهیم.

بدون دیدگاه