ترجمه مقاله ابعاد مهم در نظریه مدیریت استراتژیک - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ابعاد مهم در نظریه مدیریت استراتژیک - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ابعاد مهم در نظریه مدیریت استراتژیک
عنوان انگلیسی
Critical aspects in the strategic management theory
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5040
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک، سیاست های تحقیق و توسعه، مدیریت اجرایی، مدیریت تحول، مدیریت بحران و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری (Social and Behavioral Sciences)
دانشگاه
دانشگاه Petre Andrei ، رومانی
کلمات کلیدی
سناریوی بازیابی، برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک پایدار، نزدیک بینی استراتژیک، نسبیت استراتژیک
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. تأثیر بحران بر مدیریت استراتژیک
3. عناصر اصلی در نظریه مدیریت استراتژیک
4. متدولوژی
5. نتیجه گیری
تقدیر و تشکر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract The strategic management theory has not yet managed to offer solutions to all the conceptual and practical challenges launched by specialists. Moreover, in the context of the current economic crisis, there is the need to redefine the coordinates of the strategic analysis and strategic planning with the purpose of offering solutions adapted to the difficulties that the organizations are confronted with in the present. The scenarios of companies’ strategic recovery must follow macroeconomic recovery scenarios, thus the effort of companies will not produce consequences at the macroeconomic level either. The critical demarche proposes to outline a series of limitations of the strategic management concepts and indicate what manners of developing concepts new could be approached and which would be the appropriate method.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نظریه مدیریت استراتژیک تا کنون موفق به ارائه راهکارهایی برای تمام مشکلات مفهومی و عملی مطرح شده از سوی متخصصان نشده است. علاوه بر این، در شرایط بحران اقتصادی کنونی، مختصات تحلیل استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک باید با هدف ارائه راهکارهای منطبق با مشکلات کنونی پیش روی سازمان ها بازتعریف شود. سناریوهای بازیابی استراتژیک شرکت ها باید از سناریوهای بازیابی اقتصاد کلان پیروی کنند، در نتیجه تلاش شرکت ها دیگر در سطح اقتصاد کلان پیامدی ایجاد نخواهد کرد.
این اقدام انتقادی قصد دارد مجموعه ای از محدودیت های مفاهیم مدیریت استراتژیک را توضیح بدهد و نشان دهد که از چه رویکردهایی می توان برای ایجاد مفاهیم جدید استفاده کرد و کدام یک رویکرد مناسب تری است.

بدون دیدگاه