منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله راهبرد تعیین محل واحدهای مستقر در کنار جاده در شبکه های خودرویی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله راهبرد تعیین محل واحدهای مستقر در کنار جاده در شبکه های خودرویی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
راهبردی مقرون به صرفه برای تعیین محل واحدهای مستقر در کنار جاده در شبکه های خودرویی
عنوان انگلیسی
A Cost-Effective Strategy for Road-Side Unit Placement in Vehicular Networks
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2012
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8522
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله
دیتا و مخابرات سیار
مجله
یافته ها در حوزه ارتباطات - COMMUNICATIONS
دانشگاه
موسسه عالی مهندسی ارتباطات، دانشگاه ملی تایوان، تایپه، تایوان
کلمات کلیدی
شبکه های خودرویی، تعیین محل RSU
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدل سیستم
3. فرموله سازی مسئله و روش حل
الف. لینک سراسر سگمنتی
ب) نرخ داده قابل حصول برای لینک
ج) مدت زمان اتصال
4. آزمایشات محاسباتی و بررسی
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, we study the Roadside Unit (RSU) placement problem in vehicular networks. We focus on the highway-like scenario in which there may be multiple lanes with exits or intersections along the road. In our model, each vehicle can access RSUs in two ways: 1) direct delivery, which occurs when the vehicle is in the transmission range of the RSUs, and 2) multi-hop relaying, which takes place when the vehicle is out of RSU transmission range. We account for both access patterns in our placement strategy and formulate this placement problem via an integer linear programming model such that the aggregate throughput in the network can be maximized. We also take into account the impact of wireless interference, vehicle population distribution, and vehicle speeds in the formulation. The performance of the proposed placement strategy is evaluated via ns2 simulations together with VanetMobisim to generate vehicle mobility patterns. The results show that our strategy leads to the best performance as compared with the uniformly distributed placement and the hot spot placement. More importantly, our solution needs the least number of RSUs to achieve the maximal aggregate throughput in the network, indicating that our scheme is indeed a cost effective yet highly efficient placement strategy for vehicular networks.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ما در این مقاله به مطالعه مشکل تعیین محل واحدهای مستقر در کنار جاده (RSU) در شبکه های خودرویی خواهیم پرداخت. ما بر سناریویی مشابه با بزرگراه تمرکز خواهیم کرد که ممکن است در آن چندین خیابان به همراه خروجی ها یا تقاطع هایی در طول جاده وجود داشته باشد. در مدل ما هر خودرو از دو راه می تواند به RSU دسترسی داشته باشد: 1) ارسال مستقیم که با قرار گرفتن خودرو در برد ارسالی RSU ها رخ می دهد و 2) تقویت چند جهشی که با قرار گرفتن خودرو در خارج از برد ارسالی RSU ها رخ می دهد. ما هر دو الگوی دسترسی را در راهبرد تعیین محل خود توضیح خواهیم داد و این مسئله تعیین محل را از طریق مدل برنامه نویسی خطی عدد صحیح فرموله خواهیم کرد به طوری که توان عملیاتی مجموعه در شبکه به حداکثر برسد. همچنین ما تأثیر تداخل وایرلس، توزیع تراکم خودرو و سرعت خودرو را در فرموله سازی خود در نظر خواهیم داشت. کارایی راهبرد تعیین محل پیشنهادی ما از طریق شبیه سازی های ns-2 به همراه VanetMobisim برای ایجاد الگوهای قابلیت تحرک خودرو ارزیابی خواهد شد. نتایج نشان می دهند که راهبرد ما در مقایسه با تعیین محل با توزیع یکنواخت و تعیین محل هات اسپات بهترین کارایی را دارد. مهمتر از آن، راه حل ما به حداقل RSUی ممکن نیاز دارد تا بتواند به حداکثر توان عملیاتی مجموعه در شبکه دست یابد که نشان می دهد طرح ما واقعاً یک راهبرد تعیین محل مقرون به صرفه و در عین حال پربازده برای شبکه های خودرویی است.

بدون دیدگاه