ترجمه مقاله ارتباطات سیاسی شرکت، هزینه های عاملیت و کیفیت حسابرسی (ممیزی) - نشریه امرالد

ترجمه مقاله ارتباطات سیاسی شرکت، هزینه های عاملیت و کیفیت حسابرسی (ممیزی) - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارتباطات سیاسی شرکت، هزینه های عاملیت و کیفیت حسابرسی (ممیزی)
عنوان انگلیسی
Corporate Political Connections, Agency Costs and Audit Quality
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
30
سال انتشار
2016
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8052
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری، علوم اقتصادی و علوم سیاسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابرسی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی و حسابدرای مالی
مجله
مجله بین المللی حسابداری و مدیریت اطلاعات - International Journal of Accounting & Information Management
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. پیشینه نهادی
3. مرور ادبیات و توسعه فرضیه
3.1 ارتباط سیاسی و هزینه های عاملیت
3.2 کیفیت حسابرسی، ارتباط سیاسی و هزینه عاملیت
4. طرح تحقیق
4.1 انتخاب نمونه و توضیح داده ها
4.2 اندازه گیری هزینه های عاملیت
4.3 مدل ها
4.4 متغیرهای کنترل
5. نتایج
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

The effect of political connections on business organisations has received considerable research attention worldwide, consistent with an increase in politically connected executives and directors running listed companies in both developed and emerging economies (see for example, Ding et al., 2015). Politically connected executives and directors are typically perceived to be powerful because they can exploit a variety of advantages by using their links with politicians. They can also use their political power to strengthen their positions and influence firm outcomes. Prior studies examine the effect of political connections on firm value (Fisman, 2001), access to finances (Claessens et al., 2008), tax rates (Adhikari et al., 2006), cost of debt and equity capital (Bliss and Gul, 2012; Boubakri et al., 2012), and financial reporting quality (Chaney et al., 2011).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1. مقدمه
اثر ارتباطات سیاسی بر سازمان های تجاری اخیرا مورد توجه محققان در کل دنیا قرار گرفته است که با افزایش در مجریان و مدیران دارای ارتباط سیاسی که شرکت های فهرست شده در اقتصادهای توسعه یافته و در حال پدیداری را اداره می کنند، همخوانی دارد (به عنوان می توانید به اثر دینگ و همکاران، 2015) مراجعه کنید. مجریان و مدیران دارای ارتباط سیاسی معمولا قدرتمند در نظر گرفته می شوند چون می توانند از یک مجموعه از مزایا بهره ببرند که این امر از طریق استفاده از لینک های خود با سیاسیون میسر می شود. آنها همچنین می توانند از قدرت سیاسی خود برای تقویت جایگاه خود و اثرگذاری بر خروجی شرکت استفاده کنند. مطالعات قبلی اثر ارتباطات سیاسی بر ارزش شرکت (فیسمن، 2001)، دسترسی به اعتبار و بودجه (کلاسنس و همکاران، 2008)، نرخ مالیات (آدیکاری و همکاران، 2006)، هزینه بدهی و سرمایه حق مالی (بلیس و گال، 2012؛ بوبکری و همکاران، 2012) و کیفیت گزارش دهی مالی (چانی و همکاران، 2011) را بررسی کرده اند.

بدون دیدگاه