تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شاخص های مورد نظر مشتری جهت انتخاب بانک اسلامی – نشریه MPRA

عنوان فارسی: شاخص های مورد نظر مشتری جهت انتخاب بانك اسلامی: مطالعه موردی در كشور پاكستان
عنوان انگلیسی: Consumer Criteria for the Selection of an Islamic Bank: Evidence from Pakistan
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2016 نشریه : MPRA
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : f292 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 789.19Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: بانکداری اسلامی، بانکداری، اقتصاد پول و بانکداری، اقتصاد مالی و اقتصاد پولی
مجله: مجله تحقیقات بین المللی امور مالی و اقتصاد - International Research Journal of Finance and Economics
دانشگاه: دانشگاه اقرا، پاکستان
کلمات کلیدی: بانكداری اسلامی، انگيزه های دينی،نظام بانكداری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله به صورت خلاصه انجام شده است.
فهرست مطالب

چكيده

1- مقدمه

2- مروري بر ادبيات

3- چهارچوب مدل تحقيقاتي

4- روش

5- نتايج

6- مباحثات و نتيجه گيري

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Pakistan is a moderate Islamic country, and Karachi its Financial Hub. The Islamic banking industry has seen an enormous growth in the past ten years in the space of Pakistan. This study is intended to observe the criteria of Islamic bank selection for the diversified consumers of Karachi, Pakistani. Ten factors which include Convenience, Quality of services by banks, Religious motives of consumers , Availability of ATM, Privacy & Confidentiality, Bank reputation & Image, Variety in financing options, High profit & Low service charges, Recommendations from friends & family and Friendly & Responsive attitude of banking staff have been taken to investigate the consumer’s criteria for selecting Islamic banking. The findings suggest that High profit & Low service charges is the most important factor followed by Religious motives and Quality of Service for selecting Islamic banking by consumers.

نمونه متن ترجمه

چكيده

پاكستان يك كشور اسلاميِ ميانه رو به مركزيت كراچي به عنوان قطب ماليِ آن،است . نظام بانكداري اسلامي طي ده سال اخير در اين كشور شاهد رشد بي سابقه اي بوده است . از اين رو،مقاله حاضر به بررسي شاخص هاي انتخاب بانك از ديدگاه مشتري در شهر كراچي خواهد پرداخت. عوامل اثرگذار بر انتخاب اين شاخص ها عبارتند از: راحتي و سهولت خدمات،كيفيت خدمات ارائه شده از سوي بانك ها، مشوق هاي دينيِ مشتريان،در دسترس بودن ATM،سود بالا و هزينهِ اندكِ خدمات،توصيه از جانب خانواده و دوستان و عكس العمل كاركنان بانك نسبت به ارائه خدمات .يافته ها نشان مي دهند هزينه هاي اندك خدمات و سود بالا و نيز انگيزه هاي ديني و كيفيت خدمات در انتخاب بانك هاي اسلامي از سوي مشتريان،جزء مهم ترين عوامل محسوب مي شود.