تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رفتار مصرف کننده و قصد خرید مواد غذایی ارگانیک: مقاله مروری و برنامه تحقیقاتی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: رفتار مصرف کننده و قصد خرید مواد غذایی ارگانیک: مقاله مروری و برنامه تحقیقاتی
عنوان انگلیسی: Consumer behavior and purchase intention for organic food: A review and research agenda
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.218 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 65 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.211 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : F1627
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.06Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی
مجله: مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه: گروه بازاریابی و مدیریت، دانشکده DAVC، فریدآباد (دانشگاه دهلی)، دهلی نو، هند
کلمات کلیدی: طرز برخورد مصرف کننده، قصد خرید، غذای ارگانیک، محصولات کشاورزی ارگانیک، محصولات سبز
کلمات کلیدی انگلیسی: Consumer attitude - Purchase intention - Organic food - Organic farming - Green products
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
ضمیمه: ندارد
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2017.06.004
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط و به صورت خلاصه انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2- روش

3-ادبیات و نظریه

1-3 مرور کلی

2-3 چارچوب و مدل نظری

4- بحث و یافته ها

1-4 عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان به غذای ارگانیک

2-4 عوامل اثرگذار بر غذای ارگانیک در کشورهای مختلف

5- چارچوب جدید

6- برنامه تحقیقات آتی

1-6 میراث و سنت های فرهنگی

2-6 بازگشت به ریشه و اصل و نسب

3-6 جایگاه ویژه یا عمده

4-6 دلایل خرید در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه

5-6 کانال های توزیع غذای ارگانیک

7- مفاهیم مدیریتی و راهبردهایی برای خرده فروش ها

8- نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In this article, we review and discuss the factors, which affect the change in the consumer behavior towards organic food. We extract findings from various studies conducted in different countries and analyze those factors and provide suggestions for future research. We find that health-conscious consumers show a growing preference for organic food over the conventionally grown food. This shift in the attitude of the modern consumers is greatly influenced by the rising incidence of lifestyle diseases, such as heart disorders and depression. The need to purchase organic food to improve the quality of life will have huge implications for the retail, distribution and marketing functions of business.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله، به مرور و بحث عواملی می پردازیم که بر تغییرات رفتار مصرف کننده در زمینه غذای ارگانیک تاثیر می گذارند. یافته هایی را از مطالعات مختلف استخراج می کنیم که در کشورهای مختلف انجام شده و به تحلیل این عوامل می پردازیم و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی مطرح می کنیم. مشتریان آگاه به سلامت تمایل زیادی به غذای ارگانیک دارند. این تغییر در نگرش مصرف کنندگان مدرن تحت تاثیر افزایش بیماری های مربوط به سبک زندگی از جمله اختلالات قلب و افسردگی می باشد. نیاز به خرید غذای ارگانیک می تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد و تاثیر عمده ای بر کارکرد خرده فروشی، توزیع و بازاریابی کسب و کار بگذارد.