ترجمه مقاله روشی برای ساخت دانش مدل سازی رفتاری مشتری برای استراتژی بازاریابی رویداد B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله روشی برای ساخت دانش مدل سازی رفتاری مشتری برای استراتژی بازاریابی رویداد B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روشی برای ساخت دانش مدل سازی رفتاری مشتری برای استراتژی بازاریابی رویداد B2B
عنوان انگلیسی
A Method for the Construction of Customer Behavioral Modeling Knowledge for B2B Event Marketing Strategy
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
301
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به عدد درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی و مدیریت دانش
مجله
کنفرانس بین المللی دانش مبتنی بر اطلاعات و سیستم های مهندسی هوشمند
دانشگاه
دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم کسب و کار، دانشگاه تسوکوبا، ژاپن
کلمات کلیدی
صنعت B2B، رویداد بازاریابی، شرکت نرم افزاری سازمانی، رفتار مشتری
فهرست مطالب
چکیده
1 . مقدمه
2 . درباره مدل سازی رفتار مشتری
2.1 . هدف
2.2 . تحقیق قبلی
3 . روش مدل سازی رفتار مشتری
3.1 . موضوع مدل سازی رفتار مشتری
3.2 . اجرای مدل سازی رفتار مشتری
4 . نتایج مدل سازی رفتار مشتری
4.1 . نتایج حضور جلسه ی واقعی
4.2 . نتایج مطالعه بازخورد مشتری به وسیله ی انواع جلسات
5 . نتیجه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Collaborating offline event marketing and online marketing is considered a relatively novel marketing activity for many of the enterprise software companies. In contrast to conventional communication strategies, event marketing features the active and physical participation of limited customers in marketing communication process and online marketing features to expand event awareness to wide range of customers. For both of customers, the companies often have the marketing event to improve software and service awareness in enterprise B2B Software industry. Improving the number of the event attendees is equal to improving the software and service awareness. Therefore, it is required target number of event registration through the website and actual attendance of both new logo customer and existing customers who recently owns or has experiences to use software before. It requires to show the right session to the right customers at the marketing event and website because each user has each different motivation, business scheme, business model, and own role and responsibility. In this study, we could figure out several differences of customer behavior at the marketing event and effectiveness of business impact after the event between 2 segmented customers, such as invited customers and non-invited customers.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
همکاری در زمینه ی بازاریابی، رویدادی آفلاین و بازار یابی آنلاین یک فعالیت بازاریابی نسبتا جدید را برای بسیاری از شرکت های نرم افزاری سازمانی مطرح کرده است. بر خلاف استراتژی های ارتباطی متعارف، ویژگی بازاریابی رویداد، مشارکت فعال و فیزیکی مشتریان، محدود به فرایند ارتباطات بازاریابی بوده و ویژگی های بازاریابی آنلاین برای گسترش آگاهی از رویداد، نسبت به گستره ی عظیمی از مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتریان و شرکت ها اغلب رویداد بازاریابی را به منظور بهبود آگاهی در رابطه با نرم افزار و سرویس در صنعت نرم افزاری B2B شرکتی به کار می گیرند. پیشرفت تعداد شرکت کنندگان در رویداد مساوی با پیشرفت نرم افزار و آگاهی از سرویس هاست. بنابراین، تعداد ثبت رویداد از طریق سایت و حضور واقعی مشتریان جدید لوگو و مشتریان فعلی که اخیرا صاحب نرم افزار بوده اند یا از قبل تجربه ی کار با آن را داشته اند، مورد نیاز است. این قضیه نیاز به نمایش جلسه ی درست به مشتریان درست در رویداد بازاریابی و وب سایت دارد چرا که هر کاربر دارای انگیزه، طرح تجاری، مدل تجاری مختلف و قواعد و مسئولیت های مختص خود است. در این مطالعه، ما به سنجش تفاوت های متعدد رفتار مشتری در رویداد بازاریابی و اثر بخشی اثر تجاری پس از رویداد بین دو دسته از مشتریان یعنی مشتریان دعوت شده و مشتریان دعوت نشده می پردازیم.

بدون دیدگاه