ترجمه مقاله استفاده از مفهوم ایدئولوژی برای دستیابی به مدیریت بهتر - نشریه IEEE

ترجمه مقاله استفاده از مفهوم ایدئولوژی برای دستیابی به مدیریت بهتر - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از مفهوم ایدئولوژی برای دستیابی به مدیریت بهتر
عنوان انگلیسی
APPLYING THE CONCEPT OF IDEOLOGY TO ACHIEVE MANAGEMENT EXCELLENCE
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2000
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6484
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب و کار
مجله
کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری و فناوری
دانشگاه
دانشگاه صنعتی نانیانگ
کلمات کلیدی
تعالی(برتری) ، مجموع کیفیت، فرهنگ، ایدئولوژی، انتشار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. نیاز به تعالی مدیریت
2 مفهوم ایدئولوژی
3. فرهنگ سازمانی - نقدی از مفهوم
4. فرهنگ و ایدئولوژی
5. ایجاد فرهنگ تعالی مدیریت
6. ایجاد حس فرهنگی از ایدئولوژی برتری در مدیریت – یک مدل اشاعه
7. نتیجه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

In the 21" century, the business of management has become the management of excellence. The failure of the concept of corporate culture to provide a meaningful and practical referent for organisational transformation forces a re-visit to the concept of ideology. A corporate ideology of management excellence, rooted in the ideology of total quality, has enabled many organisations to achieve a substantial degree of management excellence that produces business impact in terms of customers satisfaction, employees satisfaction, suppliers satisfaction and superior financial results. A diffusion process of sense-making guides the total quality ideology to become the definitive corporate culture during the organisational transformation towards excellence

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در قرن 21 ام، تجارت مدیریت به مدیریت بهتر تبدیل شده است. عدم موفقیت مفهوم فرهنگ سازمانی برای ارائه یک مرجع معنی دار و عملی برای تحول سازمانی، بازدید مجدد به مفهوم ایدئولوژی را اجبار کرده است. یک ایدئولوژی شرکت از تعالی مدیریت، که ریشه در ایدئولوژی کیفیت کلی دارد، بسیاری از سازمان ها را قادر به رسیدن به درجه قابل توجهی از تعالی مدیریت میکند که تاثیر کسب و کار را از نظر رضایت مشتریان، رضایت کارکنان، رضایت تامین کنندگان و نتایج مالی برتر ایجاد میکند. روند انتشار معناسازی، ایدئولوژی کیفیت جامع را برای تبدیل شدن به فرهنگ قطعی شرکت در طول تحول سازمانی به سوی تعالی، هدایت میکند.

بدون دیدگاه