منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی بسته بندی و برند سازی کوکا کولا

ترجمه مقاله بازاریابی بسته بندی و برند سازی کوکا کولا
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی بسته بندی و برند سازی کوکا کولا
عنوان انگلیسی
The Coca Cola Branding And Packaging Marketing
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
4712
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
2.3. استراتژی کشش و فشار
1.2.3. استراتژی کشش
ابزارهای استراتژی کشش
2.2.3. استراتژی فشار
ابزارهای استراتژی فشار
4. استراتژی کشش کوکاکولا برای برندسازی و بسته بندی
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Present customer encouragement strategies may differ to a great extent, but the closing stages objective is for all time the same: encourage a client to create a purchase. Two of the most accepted strategies have easy terms, like the push and pull techniques, and they are frequently used as they have established working. Any technique that creates the client to a trade organization to pay money for manufactured goods is an efficient method to endorse stuffs to clients. Two of the most important components of marketing are Branding and packaging. Branding is a word inured to explain the name, description and design of manufactured goods. Branding distinguishes a corporation's manufactured goods from their rivalry. Packing is a marketing tool inured to mirror the brand. A corporation exercises packaging to advertise the manufactured goods contained by. The colors, typescripts, images and sign are intended to force consumers to pay money for the manufactured goods. Even though public say they aren't inspired by how someone or something appear, we all know that, in secret, packaging make a difference. Branding and packaging works as a tool for the pull and push factor. It works as a silent salesman to a product. Some role may describe it differently. Here it is going to be described how the branding and packaging helps the pulls and push strategy.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
استراتژی های امروزی برای تشویق مشتری می توانند بسیار متفاوت باشند اما هدف نهایی تمام آن ها یکسان است: ترغیب مشتری به انجام خرید. دو مورد از پراستفاده ترین استراتژی ها (مثل تکنیک های فشار و کشش) عناوین ساده ای دارند و معمولاً همان طور که تعریف شده اند به کار گرفته می شوند. تمام تکنیک هایی که مشتری یک سازمان تجاری را وادار به پرداخت پول برای کالاهای تولیدشده می کنند روش های کارآمدی برای قبولاندن کالاها به مشتریان هستند. برندسازی و بسته بندی دو مؤلفه مهم بازاریابی هستند. برندسازی عبارتی است که برای توضیح نام، توصیف و طرح کالاهای تولیدشده به کار گرفته می شود. برندسازی کالاهای تولیدشده یک شرکت را از رقبای آن متمایز می کند. بسته بندی یکی از ابزارهای بازاریابی است که برای منعکس کردن برند به کار گرفته می شود. شرکت ها برای تبلیغ کالاهای تولیدی خود از بسته بندی استفاده می کنند. هدف رنگ ها، متون، تصاویر و علائم، وادار کردن مشتریان به پرداخت پول بابت کالاهای تولیدشده است. با وجود آن که مردم بیان می کنند تحت تأثیر ظاهر افراد یا اشیا قرار نمی گیرند اما همه ما می دانیم که بسته بندی تأثیرگذار است. برندسازی و بسته بندی ابزاری برای اجرای تکنیک های کشش و فشار است. این ابزارها مانند فروشنده خاموش یک محصول عمل می کنند. نقش های مختلفی را می توان برای این ابزارها در نظر گرفت. در این مقاله توضیح خواهیم داد که برندسازی و بسته بندی چگونه به استراتژی کشش و فشار کمک می کند.

بدون دیدگاه