ترجمه مقاله ویژگی های فرایند یادگیری در کودکان دارای سندرم داون - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ویژگی های فرایند یادگیری در کودکان دارای سندرم داون - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ویژگی های فرایند یادگیری در کودکان دارای سندرم داون
عنوان انگلیسی
Characteristics of Learning Process at Children with Down Syndrom
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7242
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه Lucian Blaga، دانشکده تربیت معلم، رومانی
کلمات کلیدی
منابع کمک، جلوگیری، سلامتی، نیاز، سندرم داون، چالش فکری
فهرست مطالب
خلاصه
1. مداخله اولیه
1.1 بازی
1.2 یادگیری ساختاری
1.3 روش های تدریس و آموزش
1.4 تمرین
1.5 خودکار شدن
2.مطالعه موردی
2.1.ارائه مورد
2.2.برنامه مداخله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Researchers have described the condition of Down syndrome, its prevalence, and its impact upon the client, his or her family, and the community. Statistical data describing this population are reported from international, national, and state levels, while assistance resources are indicated at both the national and state levels. Community health nurse roles are described in scenarios of primary, secondary, and tertiary prevention to illustrate methods of serving the needs of persons who have Down syndrome, as well as the needs of their families. Concluding statements lend insight with recommendations of change to better provide for this special group of persons with physical and intellectual challenges.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه
محققان شرایط سندروم داون ، شیوع آن، تاثیر عمیق آن بر بیمار، خانواده ی بیمار، و ارتباطات او را شرح دادند. اطلاعات آماری که این جمعیت را شرح می دهند از سطوح ملی و بین المللی و پایه گزارش شده اند در حالی که منابع کمکی در هر دو سطوح پایه و ملی نشان داده شده اند. نقش های پرستاری بهداشت جامعه در سناریوهای پیشگیری اولیه و ثانویه و ثالثیه برای نشان دادن روش های خدمت رسانی به نیاز های افراد دارای سندرم داون و همچنین نیاز های خانواده های آن ها شرح داده شده است. شامل بیانیه هایی دارای نگرش با توصیه هایی از تغییر برای فراهم آوری شرایط بهتر برای این اشخاص خاص که دارای چالش های ذهنی و فیزیکی هستند می باشد.

بدون دیدگاه