ترجمه مقاله ویژگی های فرایند یادگیری در کودکان دارای سندرم داون – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | ویژگی های فرایند یادگیری در کودکان دارای سندرم داون |
عنوان انگلیسی: | Characteristics of Learning Process at Children with Down Syndrom |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11 |
سال انتشار : 2011 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7242 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 540.03Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: روانشناسی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی |
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences |
دانشگاه: دانشگاه Lucian Blaga، دانشکده تربیت معلم، رومانی |
کلمات کلیدی: منابع کمک، جلوگیری، سلامتی، نیاز، سندرم داون، چالش فکری |
خلاصه
1. مداخله اولیه
1.1 بازی
1.2 یادگیری ساختاری
1.3 روش های تدریس و آموزش
1.4 تمرین
1.5 خودکار شدن
2.مطالعه موردی
2.1.ارائه مورد
2.2.برنامه مداخله
Abstract
Researchers have described the condition of Down syndrome, its prevalence, and its impact upon the client, his or her family, and the community. Statistical data describing this population are reported from international, national, and state levels, while assistance resources are indicated at both the national and state levels. Community health nurse roles are described in scenarios of primary, secondary, and tertiary prevention to illustrate methods of serving the needs of persons who have Down syndrome, as well as the needs of their families. Concluding statements lend insight with recommendations of change to better provide for this special group of persons with physical and intellectual challenges.
خلاصه
محققان شرایط سندروم داون ، شیوع آن، تاثیر عمیق آن بر بیمار، خانواده ی بیمار، و ارتباطات او را شرح دادند. اطلاعات آماری که این جمعیت را شرح می دهند از سطوح ملی و بین المللی و پایه گزارش شده اند در حالی که منابع کمکی در هر دو سطوح پایه و ملی نشان داده شده اند. نقش های پرستاری بهداشت جامعه در سناریوهای پیشگیری اولیه و ثانویه و ثالثیه برای نشان دادن روش های خدمت رسانی به نیاز های افراد دارای سندرم داون و همچنین نیاز های خانواده های آن ها شرح داده شده است. شامل بیانیه هایی دارای نگرش با توصیه هایی از تغییر برای فراهم آوری شرایط بهتر برای این اشخاص خاص که دارای چالش های ذهنی و فیزیکی هستند می باشد.