تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بازمهندسی فرآیند کسب و کار برای فروش بهتر شرکت های مواد روغنی در کشور چین – نشریه IEEE

عنوان فارسی: بازمهندسی فرآیند کسب و کار برای فروش بهتر شرکت های مواد روغنی در کشور چین
عنوان انگلیسی: Business Process Reengineering for Better Sale of China Lubricant Enterprises
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6
سال انتشار : 2013 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : کنفرانس
کد محصول : 9992 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 589.72Kb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات، معماری سازمانی و مدیریت سیستم های اطلاعات
کنفرانس: پنجمین کنفرانس بین المللی و شبکه های ارتباطی و هوشمند محاسباتی - 5th International Conference and Computational Intelligence and Communication Networks
دانشگاه: دانشگاه عادی سیچوان ، چنگدو ، چین
کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، مهندسی مجدد فرایندهای تجاری، روند فروش
کلمات کلیدی انگلیسی: customer relationship management - business process reengineering - sales process
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1109/CICN.2013.139
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. گام های کلیدی برای فرایند فروش

3. بازمهندسی فرایند کسب و کار برای شرکت های روغن چین

4. نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

With the rapid development of new economy, China lubricant enterprises urgently need to implement effective Customer Relationship Management (CRM) to win the market. By constructing and applying CRM, lubricant enterprises can keep their old customers and find potential customers, so the profit and core competitive power of lubricant enterprises can all be increased. In this paper we optimized the traditional sales process of China lubricant enterprises, designed a new business process reengineering (BPR) and built a pyramid model of CRM application tactics. The new BPR can be helpful for effectively CRM implementation of China lubricant enterprises.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با توسعه ی سریع اقتصاد نو، شرکت های مواد روغنی کشور چین احتیاج پیدا کرده اند تا مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) موثری را جهت پیروزی در بازار پیاده سازی نمایند. با ایجاد و استفاده از CRM، شرکت های مواد روغنی می توانند مشتریان سابق خود را حفظ نمایند و مشتریان بالقوه را پیدا کنند، بنابراین سود و توان رقابتی مرکزی شرکت های مواد روغنی افزایش می یابد. در این مقاله فرایند سنتی فروش شرکت های مواد روغنی کشور چین را بهینه سازی می کنیم و بازمهندسی فرایند کسب و کار را طراحی و مدل هرم تاکتیک های استفاده از CRM را ایجاد می کنیم. BPR جدید برای پیاده سازی موثر CRM شرکت های روغن چین مفید خواهد بود.