تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند
عنوان انگلیسی: Brand personality factor based models: A critical review
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2012 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7864 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 658.85Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله بازاریابی استرالیایی - Australasian Marketing Journal
دانشگاه: گروه بازاریابی، دانشگاه اوتاگو، دانیدین، نیوزیلند
کلمات کلیدی: شخصیت برند، روش تحقیق فاکتور، ارزیابی انتقادی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1 – مقدمه

2 – پنج مدل فاکتور ( FFM) شخصیت انسان

3 – مدل پنج فاکتور شخصیت برند ( BPFF M)

4- دیگر مدل های فاکتور شخصیت برند

5- مشکلات همراه با سنجش های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند

5-1 مشکل سردرگمی رده

5-2 مشکل تطبیق حوزه

6 – بحث

7 – نتیجه گیری ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Brand personality has become an increasingly important concept within brand theory and factor based research is the method most widely used in the study of brand personality. There have been critiques of some aspects of early factor models, leading to an evolution and improvement in the methods used in factor model development. However, several problems remain which have yet to be addressed, and these raise questions about what exactly the factor models are measuring. This paper introduces and explains the problems of category confusions, domain meaning shifts, and the descriptor selection problem. In doing so, the paper extends existing critiques of the methods in brand personality factor research, and raises questions about the validity of current factor based models. The paper concludes with a recommendation that brand personality researchers re-evaluate their models and the brand personality concept, and that brand personality returns to its roots in qualitative projective methods.

نمونه متن ترجمه

چکیده

شخصیت برند به مفهوم مهم فزاینده ای درون تئوری برند تبدیل گردید و تحقیق مبتنی بر فاکتور یک روش بی نهایت بکاررفته در مطالعه شخصیت برند می باشد . در انجا انتقاداتی در مورد بعضی جنبه های مدل های فاکتوراولیه وجود دارند و به تکامل و بهبود در روش های بکاررفته در توسعه مدل فاکتور منجر می گردد . بنابراین ، بعضی مشکلات باقی می مانند که بایستی هنوز مورد رسیدگی قرار گیرند و اینها یک سری پرسش ها را در مورد این موضوع بر می انگیزند که چه چیزی به طور دقیق مدل های فاکتور را می سنجند . این مقاله یک سری مشکلات سردرگمی های مقوله ، تغییرات مصداق حوزه و مشکل انتخاب توصیف گر را معرفی نموده و توصیف می نماید . مقاله در انجام این کار انتقادات فعلی روش ها در تحقیق فاکتور شخصیت برند را توسعه می دهد و پرسش هایی را در مورد صحه گذاری مدل های مبتنی بر فاکتور جدید بر می انگیزد . مقاله با پیشنهادی نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت برند مدل هایشان و مفهوم شخصیت برند را از نو ارزیابی می کنند و آن شخصیت برند به ریشه هایش در روش های برنامه ریزی کیفیتی برمی گردد .