ترجمه مقاله تصویر برند و قیمت محصول - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تصویر برند و قیمت محصول - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تصویر برند و قیمت محصول: تاثیر آن برای تصمیم خرید تلفن هوشمند سامسونگ
عنوان انگلیسی
Brand Image and Product Price; Its Impact for Samsung Smartphone Purchasing Decision
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F952
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار
مجله
سومین کنفرانس جهانی درباره کسب و کار و علوم اجتماعی
دانشگاه
دانشگاه آموزش اندونزی، باندونگ، اندونزی
کلمات کلیدی
تصویر برند، قیمت محصول، تصمیم خرید، تلفن هوشمند سامسونگ
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.009
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
1-1 پیش زمینه
1-2 بیان مسئله
2- مرور منابع وروش شناسی تحقیق
22-1تصویر برند
2-2 قیمت محصول
2-3 تصمیم خرید
2-4 چارچوب تحقیقاتی
2-5 روش تحقیق
2-5-1 طرح تحقیق
2-5-2 فرایند جمع آوری داده ها
2-5-3 تحلیل داده ها
2-4 متغیر عملیاتی
3-نتایج و بحث
3-1 ویژگی های پاسخگویان
3-1-1 جنسیت
3-1-2 سن
3-1-3 تحصیلات
3-2 نتایج
3-2-1 نتایج آزمون روایی و پایایی
3-2-2 تحلیل رگرسیون چندگانه
4- نتیجه گیری و پیشنهادات
4-1 نتیجه گیری
4-2 پیشنهادات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study tried to investigate the reason concerning the purchase decision of smartphone. The variables that is used are brand image and product price of Samsung smartphone. The descriptive quantitative research methods with a non purposive sampling was implemented by involving two independent variables Brand Image, and Product Price and one dependent variable Purchase Decision, The result showed that customer not just only influenced by the product but also the price as well.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه تلاش می کند تا دلیل مربوط به تصمیم خرید تلفن هوشمند را بررسی کند. متغیر های مورد استفاده شامل تصویر برند و قیمت محصول تلفن هوشمند سامسونگ می باشند. روش های تحقیق کمی توصیفی با نمونه گیری غیر هدفمند از طریق دو متغیر مستقل تصویر برند و قیمت محصول و یک متغیر وابسته تصمیم خرید اجرا شدند. نتایج نشان داد که مشتری نه تنها تحت تاثیر محصول بلکه تحت تاثیر قیمت قرار دارد. محققان پیشنهاد می کنند تا عامل دیگری برای افزایش ارزش ضریب تبیین R2 افزوده شود.

بدون دیدگاه