ترجمه مقاله تاثیر تصویر برند بر تصمیم گیری خرید گوشی های هوشمند سامسونگ – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | تصویر نام تجاری و قیمت کالا: تاثیر تصویر برند بر تصمیم گیری خرید گوشی های هوشمند سامسونگ |
عنوان انگلیسی: | Brand Image and Product Price; Its Impact for Samsung Smartphone Purchasing Decision |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11 |
سال انتشار : 2016 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین | سایز متن ترجمه مقاله : 14 |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
نوع ارائه مقاله : ژورنال | شناسه ISSN مجله : 1877-0428 |
کد محصول : 10179 | وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 866.02Kb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار |
مجله: پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری - Procedia - Social and Behavioral Sciences |
دانشگاه: برنامه مطالعات علوم مدیریت، دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشگاه آموزش اندونزی، باندونگ، اندونزی |
کلمات کلیدی: تصویر برند، قیمت محصول، تصمیم به خرید، گوشی هوشمند (اسمارت فون) سامسونگ |
کلمات کلیدی انگلیسی: Brand image - Product price - Purchase decision - Samsung smartphone |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓ |
بیس: است ✓ |
مدل مفهومی: دارد ✓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: دارد ✓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.009 |
چکیده
1. مقدمه
1.1. پیشینه
2.1. صورت بندی مسئله
2. بررسی ادبیات و روش شناسی تحقیق
1.2. تصویر برند
2.2. قیمت محصول
3.2. تصمیم خرید
4.2. چارچوب تحقیق
5.2. روش شناسی تحقیق
3. نتایج و مبحث
1.3. مشخصه ی پاسخ دهندگان
2.3. نتایج
4. نتیجه گیری و پیشنهادات
1.4. نتیجه گیری
2.4. پیشنهادات
منابع
Abstract
This study tried to investigate the reason concerning the purchase decision of smartphone. The variables that is used are brand image and product price of Samsung smartphone. The descriptive quantitative research methods with a non purposive sampling was implemented by involving two independent variables Brand Image, and Product Price and one dependent variable Purchase Decision, The result showed that customer not just only influenced by the product but also the price as well.
The researcher suggests to add another factor for increasing the value of R square.
چکیده
این تحقیق سعی به بررسی دلایل خرید گوشی هوشمند دارد. متغیرهای مورد استفاده، تصویر برند و قیمت محصول گوشی های هوشمند سامسونگ هستند. روش های تحقیقیِ کمی-توصیفی با نمونه گیری غیرهدفمند با استفاده از دو متغیر مستقل، یعنی تصویر برند و قیمت محصول و یک متغیر وابسته، تصمیم گیری خرید، صورت گرفت، و نتایج نشان داد که مشتریان نه تنها تحت تاثیر محصولات اند بلکه تحت تاثیر قیمت نیز قرار میگیرند.
پژوهشگران افزودن فاکتور دیگری برای افزایش مقدار مربع R را پیشنهاد می کنند.