ترجمه مقاله روش برآورد ترکیب بیندر در آسفالت مخلوط گرم با آسفالت اصلاح شده – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | روش برآورد ترکیب بیندر در آسفالت مخلوط گرم با آسفالت اصلاح شده |
عنوان انگلیسی: | Binder blending estimation method in hot mix asphalt with reclaimed asphalt |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 |
سال انتشار : 2015 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6381 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.23Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی عمران |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت ساخت و مهندسی راه و ترابری |
مجله: بنیاد تئوری مهندسی عمران |
دانشگاه: دانشگاه فناوری ورشو، لهستان |
کلمات کلیدی: آسفالت سنگ فرش اصلاح شده - RAP. آسفالت مخلوط گرم،. ترکیب بیندر، DSR رئومتر، MSCR |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
چکیده
1. مقدمه
2. امتزاج بیندر
3. هدف
4. روش تجربی
4.1. مواد
4.2. آماده سازی نمونه
4.3. روش استخراج HMA
4.4. آزمایش های رئولوژیکی
5. نتایج
5.1. زاویه فاز و مدول مختلط
5.2. آزمایش بازیابی تنش های متعدد خزش
6. نتیجه گیری
Abstract
Current road construction technologies includes the use of recycled materials increasingly. High quality of hot mix asphalt with high content of reclaimed asphalt pavement (RAP) requires the use of virgin binder or rejuvenator agent additive. The phenomenon of blending of binder from RAP with virgin binder has not been fully investigated. This paper discuses procedure which allow asses blending level between virgin binder and binder film in RAP. In this paper there is presented the preliminary tests results of the research concerning binder blending estimation. Degree of partial blending was estimated based on the rheological tests such as complex modulus and phase angle conducted in Dynamic Shear Rheometer. The Multiple Stress Creep Recovery test method was used to examine how virgin binder blends with polymer modified RAP binder.
چکیده
فن آوری کنونی ساخت و ساز جاده شامل استفاده از مواد بازیافتی می باشد. کیفیت بالا آسفالت مخلوط گرم با مقدار بالای آسفالت اصلاح شده(RAP) نیازمند استفاده از بیندر دست نخورده و یا افزودنی عامل جوان کننده است. پدیده ترکیب بیندر از RAP با بیندر دست نخورده به طور کامل بررسی نشده است. در این مقاله روشی که امکان ارزیابی سطح ترکیب بین بیندر دست نخورده و غشا بیندر در RAP را می دهد مورد بحث قرار می گیرد. در این مقاله نتایج آزمایش های اولیه از پژوهش های صورت گرفته در مورد برآورد ترکیب بیندر ارائه شده است. درجه ترکیب نسبی بر اساس آزمایش های رئولوژیکی مانند مدول مختلط و زاویه فاز انجام شده در رئومتر برشی دینامیکی برآورد شد. از روش آزمایش بازیابی تنش خزش چندگانه برای بررسی چگونگی ترکیب بیندر دست نخورده با پلیمر اصلاح شده بیندرRAP استفاده شد.