تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری

عنوان فارسی: مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری
عنوان انگلیسی: BENEFITS OF KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEM FOR BANKING SECTOR
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2012 نشریه : Ijcsc
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5027 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 555.22Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت دانش، مدیریت استرتژیک، سیاست های تحقیق و توسعه، بانکداری، مالی و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله بین المللی علوم کامپیوتر و ارتباطات (International Journal of Computer Science and Communication)
دانشگاه: دانشکده کاربرد کامپیوتر، موسسه مدیریت V.P
کلمات کلیدی: مدیریت دانش، جریان دانش، خلق دانش، حفظ دانش، تسهیم دانش.
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2. مرور مفهومی

3. اهداف مطالعه

4. مزایای مدیریت دانش

5. مدیریت دانش در بخش بانکی

6. فرایند آغاز KM

7. مدل پژوهش- مدل مدیریت دانش بانکی (BKMM)

1.7 محیط

2.7 افراد

3.7 تکنولوژی

4.7 جریان دانش

1.4.7 خلق دانش

2.4.7 حفظ دانش

3.4.7 تسهیم دانش

8. فرصت‌های استخدام ناشی از KM در آینده

9. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract The globalization of financial markets forced bankers to be knowledge-based and be more efficient in managing knowledge in their banking operations. In this paper, a research model called: Banking Knowledge Management Model (BKMM), which encompasses knowledge creation, knowledge retention and knowledge sharing and more importantly, how each of these elements can be integrated in enhancing the quality of banking operations. The various components of BKMM are described in detail so as to explain the progress of knowledge management in banking operations. The contribution of the BKMM is expected to create a culture that promotes and encourages knowledge management to flourish in the banking sector. I have tried convey what exactly is the term Knowledge Management in general terms and in the banks perspective, its importance to banks, the problems faced and the technological aspect of knowledge management.

نمونه متن ترجمه

چکیده

جهانی شدن بازارهای مالی، بانکداران را وادار کرد تا دانش محور باشند و در مدیریت دانش عملیات بانکی خود کارآمدتر باشند. در این مقاله، یک مدل پژوهشی موسوم به مدل مدیریت دانش بانکی (BKMM) ارائه شده است که خلق دانش، حفظ دانش و تسهیم دانش و از آن مهم‌تر، نحوه ترکیب این عناصر را برای بهبود کیفیت عملیات بانکی در بر می‌گیرد. مؤلفه های مختلف BKMM به تفصیل توضیح داده شده است تا پیشرفت مدیریت دانش در عملیات بانکی بیان گردد. انتظار می‌رود دستاورد BKMM ایجاد فرهنگی باشد که رشد مدیریت دانش را در بخش بانکداری، ارتقا بدهد و تشویق کند. تلاش کردم تا معنای دقیق عبارت مدیریت دانش در حالت کلی و از دیدگاه بانک‌ها، اهمیت آن برای بانک‌ها، مشکلات پیش رو و جنبه های فنی مدیریت دانش را بیان کنم.