دانلود ترجمه مقاله همسو سازی راهبرد های زنجیره عرضه با عدم قطعیت محصول

عنوان فارسی: | همسو سازی راهبرد های زنجیره عرضه با عدم قطعیت های محصول |
عنوان انگلیسی: | Aligning Supply Chain Strategies With Product Uncertainties |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 |
سال انتشار : 2002 | نشریه : cmr.ucpress |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4479 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 453.53Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی صنایع |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت صنعتی، لجستیک و زنجیره تأمین، مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی |
مجله: مطبوعات کالیفرنیا |
دانشگاه: دانشگاه کالیفرنیا |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
تغییر چشم انداز عدم قطعیت
راهبرد های کاهش عدم قطعیت تقاضا
راهبرد های کاهش عدم قطعیت عرضه
راهبرد های زنجیره عرضه در عصر اطلاعات
راهبرد های زنجیره عرضه صحیح مطابق با عدم قطعیت محصول
محصولات کارکردی با فرایند های عرضه ثابت
محصولات کارکردی با فرایند های عرضه متغیر
محصولات جدید با فرایند های عرضه ثابت
محصولات جدید با فرایند های عرضه متغیر
نتیجه گیری
مدیریت زنجیره عرضه به عنوان یکی از زمینه های اصلی به منظور دست یابی به مزیت رقابتی توسط شرکت ها مطرح است. مدیریت زنجیره عرضه به طور موثری یک وظیفه ای دشوار و چالش برانگیز به دلیل تنوع فعلی محصولات کسب و کار، طول عمر کوتاه محصولات، افزایش برون سپاری، جهانی شدن کسب و کار و پیشرفت های پیوسته در فناوری اطلاعات می باشد.اینترنت در ایجاد نیاز ها و نیز فرصت های بهبود مدیریت زنجیره عرضه نقش داشته اند. با اینترنت، شرکت ها در زنجیره عرضه می توانند به اطلاعات به روز ارتباط داشته و دانش به اشتراک گذاشته شده، محصولات و خدمات جدید را استفاده کنند که برای تطبیق بخش های بازاری خاص طراحی می شوند و ساختار های جدید زنجیره عرضه را می توان برای خدمت رسانی به مشتریان به شکل مستقیم تر توسعه داد.