VANETs - Link quality - Multi-hop - Packet delivery ratio - End-to-end delay
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.comcom.2016.04.007
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-پخش در VANETها
2-1پخش تک هاپی و چندهاپی در VANETها
2-2آثار مرتبط
3-طرح انتخاب رله پیشنهادی
3-1تعیین و تبادل بسته های HELLO
3-2 الگوریتم برآورد کیفیت لینک
3-3 الگوریتم انتخاب لینک
3-4 سربار طرح BDSC
4-شبیه سازی
5- نتایج و تحلیل
5-1 تاخیر سرهم پیوسته
5-2 نسبت تحویل بسته
5-3 همه پخشی مجدد دخیره شده
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
Vehicular ad hoc networks (VANETs) have potential applications for improving on-road driving experiences including preemptive road safety measures and provision for infotainment services. This paper proposes a Bi-directional Stable Communication (BDSC) relay nodes selection scheme designed for multi-hop broadcasting protocols over a platoon of vehicles. Relay nodes selection is based on quantitative representation of link qualities for single-hop neighboring nodes by using a proposed link quality estimation algorithm. The BDSC scheme aims to improve packet delivery ratio while maintaining low end-to-end communication delays over a densely populated network with nodes distributed over a large coverage area. To achieve this, the proposed scheme attempts to adaptively balance between the estimated link qualities and the distance between the source broadcaster and the potential forwarders when selecting the next hop nodes for relaying the broadcast messages. Our results from extensive simulation analysis reveal that the proposed BDSC scheme outperforms existing multi-hop broadcasting schemes in terms of packet delivery ratio when evaluated over a densely populated VANETs
.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شبکه های بین خودروییVANET دارای کاربرد بالقوه در بهبود تجربیات رانندگی جاده ای از جمله، اقدامات امنیت جاده ای و ارائه خدمات تفریحی هستند. این مقاله، طرح انتخاب گره های رله با ارتباط پایدار و دوسویه ای (در دو جهت) BDSC را ارائه می دهد که برای پروتکل های پخش چندهاپی در ناوگان وسایل نقلیه طراحی شده اند. انتخاب گره های رله، براساس نمایش کمی از مشخصات ارتباطی گره های مجاور تک هاپی، با استفاده از الگوریتم برآورد کیفیت ارتباطی می باشد. هدف طرح BDSC ، بهبود نسبت تحویل بسته و پایین نگه داشتن تاخیر ارتباطی سرهم پیوسته در شبکه پرجمعیت، با گره های توزیعی در مساحت بزرگ می باشد. برای دستیابی به این هدف، طرح پیشنهادی، سعی در توازن سازگار بین مشخصات ارتباطی برآوردی و فاصله بین پخش کننده منبع و هدایت کننده های پتانسیل، به هنگام انتخاب گره های هاپ بعدی برای پخش پیام ها دارد. نتایج تحلیل شبیه سازی نشان می دهند که طرح BDSC، بهتر از طرح های پخش چندهاپی موجود، از نظر نسبت تحویل بسته عمل می کند، یعنی زمانیکه در VANETهای پرجمعیت ارزیابی می شوند.