تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله ارزیابی عملکرد استاد از لحاظ درک دانشجویان از استاد خوب – مجله الزویر

عنوان فارسی: درک دانشجویان درمورد استاد خوب بر اساس ارزیابی عملکرد استاد
عنوان انگلیسی: Students Perception on Good Lecturer Based on Lecturer Performance Assessment
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2012 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3116 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 560.14Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تكنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، سنجش و اندازه گیری، روان شناسی تربیتی و روان‌شناسی شناخت
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری
دانشگاه: مرکز آموزش و یادگیری، دانشگاه صنعتی مالزی
کلمات کلیدی: ارزیابی استاد. بررسی عملکرد. عملکرد استاد. استاد خوب
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱- مقدمه

۲- هدف

۳- سند

۴- یافته ها

۵- بحث

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Universiti Teknologi Malaysia has a standard instrument for gathering data from students about their response to teaching and learning. Besides rating, written comments provide further explanation such as on standards, quality, teacher preparation and personality. This paper reports on the comments made by student to the 5 % top rated and 5 % bottom rated lecturers in Semester 2, Session 2010/2011 regarding their teaching performance. This study concluded with two important findings; first, the students comments did correlate with their overall assessment on lecturer's performance and secondly to be an excellent lecturer (or otherwise), ability to deliver lecture effectively play significant role compared to other performance criteria.

نمونه متن ترجمه

چکیده

دانشگاه صنعتی مالزی دارای یک ابزار استاندارد برای جمع آوری داده ها از دانشجویان در مورد پاسخشان به آموزش و یادگیری است. علاوه بر این امتیاز، نظرات نوشته شده توضیح بیشتری بر روی استانداردها، کیفیت، آماده سازی و شخصیت استاد فراهم می کند. این مقاله گزارشی در مورد اظهارات دانشجویان ترم دو برای 5٪ بالا و 5٪ پایین استادان ارزیابی شده، در جلسه 2010/2011 در خصوص عملکرد آموزش آنها است. این مطالعه با دو یافته مهم نتیجه گرفت. اول، نظرات دانشجویان با ارزیابی کلی شان بر روی عملکرد استادان ارتباط داشت و در مرحله دوم به استاد عالی (یا در غیر این صورت)، توانایی ارائه سخنرانی در مقایسه با دیگر معیارهای عملکرد به طور موثر نقش مهمی دارد.

محصولات مشابه