دانلود ترجمه مقاله رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید مشتریان - مجله امرالد

دانلود ترجمه مقاله رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید مشتریان - مجله امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۲,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید مشتریان
عنوان انگلیسی
Online servicescapes, trust, and purchase intentions
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2013
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3123
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیکی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله
مجله خدمات بازاریابی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار وارویک، کاونتری، انگلستان
کلمات کلیدی
اینترنت، سطوح خدماتی، اعتماد، خرید، خرده فروش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
روش ها
معیارها
خصوصیات اندازه گیری
نتایج
بحث
نکات
جاذبه زیباشناختی
ایمنی مالی
متغیر درونزاد
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to present and discuss a conceptual model of purchase intentions, trust, and e-servicescape that presents online physical environments as comprising three dimensions. It aims to develop and extend existing research into physical service environments through proposing, operationalizing, and testing a model of online servicescape. Design/methodology/approach – The study utilizes a survey approach to gather data regarding consumers’ perceptions of online servicescape. Surveys were administered to 257 respondents regarding a broad range of web sites. Findings – A measure of e-servicescape is evaluated that comprises three dimensions and 52 items while relationships between the dimensions of e-servicescape, trust, and purchase intentions are described. Research limitations/implications – The first contribution of this study stems from the successful operationalization of a comprehensive multi-item (in total 52 items), multi-scale (nine scales), multi-dimensional (three) measure of e-servicescape. Second, a contribution is made through the finding that trust constitutes a key variable during online exchange. Third, we contribute insights into the antecedents of consumers’ purchase intentions. Finally, the study reveals that consumers’ interpretations of online environments exert a powerful influence over trust and purchase intentions. Originality/value – The findings of this study also have numerous implications for both services managers and internet developers. The findings supply valuable insights into which factors practitioners should focus their attention to better tailor their approaches. This study strongly endorses the view that the loyalty intentions of online customers are linked to the extent to which they trust the service provider.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله معرفی و بحث راجع به مدل مفهومی قصد خرید، اعتماد و سرویس دهی الکترونیکی می باشد که به محیط های فیزیکی آنلاین متشکل از سه بعد اشاره میکند.. یکی دیگر از اهداف مقاله حاضر، توسعه و گسترش تحقیق موجود درمحیط های خدمات فیزیکی ازطریق پیشنهاد، عملی سازی و تست مدل سرویس دهی آنلاین می باشد.
طرح/ روش/ شیوه- این مطالعه از شیوه تحقیق پیمایشی (نظرسنجی) برای گردآوری اطلاعات با توجه به ادراکات و برداشت های مصرف کنندگان از سرویس دهی آنلاین استفاده می کند. نظرسنجی ها روی 257 پاسخ دهنده با توجه به طیف وسیعی از وب سایت ها انجام شد.
یافته ها- معیار سرویس دهی الکترونیکی مورد ارزیابی قرار گرفته است که از سه بعد و 52 آیتم تشکیل می شود، در حالیکه روابط بین ابعاد سرویس دهی الکترونیکی، اعتماد و قصد خرید توصیف شده است.
محدودیت ها/ مبانی تحقیق- اولین تاثیر این مطالعه ریشه در عملی سازی و اجرای موفق معیار جامع چند آیتمی ( کلاً 52 آیتم)، چند مقیاسی ( نه مقیاس)، چند بعدی ( سه) از سرویس دهی الکترونیکی می باشد. ثانیاً، یافته بدست آمده مبنی براینکه در طول مبادله آنلاین اعتماد متغیرکلیدی را تشکیل می دهد، نیز تاثیر گذار بوده است. ثالثاً، بینش هایی در مورد پیشایندهای قصد خرید مصرف کنندگان بدست می آوریم. و بالاخره اینکه این مطالعه نشان می دهد تفاسیر مصرف کنندگان از محیط های آنلاین تاثیرقدرتمندی بر اعتماد و قصد خرید اعمال می نماید.
اصلیت/ارزش- یافته های این مطالعه مبانی متعددی برای مدیران خدمات و توسعه دهندگان اینترنت نیز به همراه داشته است. یافته های بدست آمده بینش های ارزشمندی در مورد فاکتورهای مهم برای دست اندرکاران جهت انطباق بهتر شیوه ها حاصل می کند. این مطالعه نگرش مطرح شده را تائید می نماید، مبنی براینکه بین وفاداری مشتریان آنلاین با میزان اعتماد آنها به تهیه کننده خدمات ارتباط نزدیکی وجود دارد.

بدون دیدگاه