دانلود ترجمه مقاله ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر – مجله Sage

عنوان فارسی: | درک ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر |
عنوان انگلیسی: | Understanding Customer-Derived Value in the Timeshare Industry |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21 |
سال انتشار : 2007 | نشریه : sage |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 3007 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 472.23Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، بازاریابی و بازاریابی بین الملل |
مجله: بازاریابی بیع زمانی |
دانشگاه: دانشگاه گریفیث کوئینزلند، کشور استرالیا |
کلمات کلیدی: بازاریابی توریسم، مالکیت تعطیلات، ارزش مشتری، اشتراک زمانی |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
– واژگان کلیدی
– مقدمه
– چارچوب نظری
– ابعاد ارزش
– مسائل ضمنی
– اهداف تحقیق
– روش تحقیق
– آنالیز و نتایج
– پنج بعد اصلی ارزش تعطیلات
– هفت بعد بیع زمانی یا تایم شر
– رابطه بین ابعاد
– فاکتورهای ارزش زدا
– فاکتور دانش
– بحث
– مبانی مدیریت
– ضمیمه ۱
– ضمیمه۲
– ضمیمه ۳
– ضمیمه ۴
– ضمیمه ۵
– ضمیمه ۶
The timeshare sector has grown substantially over the past decade in both size and product configuration. Focusing on the concept of customer-derived value, group interviews were conducted with owners of timeshare holiday products to assess the dimensions of customer value in timeshares. Twelve such dimensions of value emerged from the interviews, most notably knowledge enhancement. Six detractors of derived value were identified. With a better understanding of the sources of value for timeshare owners, managers can recruit new owners, develop products, and enhance the levels of satisfaction and loyalty among existing owners.
پی بردن به ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر
بخش بیع زمانی یا تایم شر در طول دهه گذشته از لحاظ اندازه و پیکره بندی محصول رشد قابل توجهی داشته است. با تاکید بر مفهوم ارزش مشتری مدار، به منظور سنجش و ارزیابی ابعاد ارزش مشتری در اشتراک زمانی، با مالکین محصولات اشتراک زمانی در ایام تعطیلات ، مصاحبه هایی انجام گرفت. از طریق این مصاحبه ها، دوازده بعد ارزشی مشخص گردید که عمدتاً بهبود و ارتقاء دانش را در برداشتند. در ادامه شش متغیر ارزش زدا شناسایی گردید. با درک و فهم هرچه بهتر منابع ارزش برای مالکین اشتراک زمانی ، مدیران می توانند مالکین جدیدی استخدام نموده، محصولات را توسعه داده، و سطح رضایتمندی و وفاداری میان مالکین موجود را بهبود بخشند.
اگر مایل به تهیه نسخه پاورپوینت مقاله درک ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر هستید اینجا کلیک نمایید. همچنین برای خرید مقاله ورد از دکمه های زیر استفاده نمایید.