تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر – مجله Sage

عنوان فارسی: درک ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر
عنوان انگلیسی: Understanding Customer-Derived Value in the Timeshare Industry
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2007 نشریه : sage
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3007 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 472.23Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، بازاریابی و بازاریابی بین الملل
مجله: بازاریابی بیع زمانی
دانشگاه: دانشگاه گریفیث کوئینزلند، کشور استرالیا
کلمات کلیدی: بازاریابی توریسم، مالکیت تعطیلات، ارزش مشتری، اشتراک زمانی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

– واژگان کلیدی

– مقدمه

– چارچوب نظری

– ابعاد ارزش

– مسائل ضمنی

– اهداف تحقیق

– روش تحقیق

– آنالیز و نتایج

– پنج بعد اصلی ارزش تعطیلات

– هفت بعد بیع زمانی یا تایم شر

– رابطه بین ابعاد

– فاکتورهای ارزش زدا

– فاکتور دانش

– بحث

– مبانی مدیریت

– ضمیمه ۱

– ضمیمه۲

– ضمیمه ۳

– ضمیمه ۴

– ضمیمه ۵

– ضمیمه ۶

نمونه متن انگلیسی

The timeshare sector has grown substantially over the past decade in both size and product configuration. Focusing on the concept of customer-derived value, group interviews were conducted with owners of timeshare holiday products to assess the dimensions of customer value in timeshares. Twelve such dimensions of value emerged from the interviews, most notably knowledge enhancement. Six detractors of derived value were identified. With a better understanding of the sources of value for timeshare owners, managers can recruit new owners, develop products, and enhance the levels of satisfaction and loyalty among existing owners.

نمونه متن ترجمه

پی بردن به ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر

بخش بیع زمانی یا تایم شر در طول دهه گذشته از لحاظ اندازه و پیکره بندی محصول رشد قابل توجهی داشته است. با تاکید بر مفهوم ارزش مشتری مدار، به منظور سنجش و ارزیابی ابعاد ارزش مشتری در اشتراک زمانی، با مالکین محصولات اشتراک زمانی در ایام تعطیلات ، مصاحبه هایی انجام گرفت. از طریق این مصاحبه ها، دوازده بعد ارزشی مشخص گردید که عمدتاً بهبود و ارتقاء دانش را در برداشتند. در ادامه شش متغیر ارزش زدا شناسایی گردید. با درک و فهم هرچه بهتر منابع ارزش برای مالکین اشتراک زمانی ، مدیران می توانند مالکین جدیدی استخدام نموده، محصولات را توسعه داده، و سطح رضایتمندی و وفاداری میان مالکین موجود را بهبود بخشند.

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله