با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر ادبیات پیشین
3. روش شناسی تحقیق
4. تحلیل داده و نتایج
5. بحث
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 29 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 12 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعهای که به بررسی رابطه بین شیوه HRM با مشارکت بالا و قابلیت نوآوری به گونه ای که توسط به اشتراکگذاری دانش میانجی شود، وجود ندارد. بنابراین، انگیزه این مقاله، مطالعه و بررسی نقشهای میانجی بالقوه به اشتراک گذاری دانش صریح و ضمنی در روابط شیوه HRM با مشارکت بالا و قابلیت نوآوری تحت تعدیلکننده احتمالی آشفتگی بازار است. از تجزیه و تحلیل ساختارهای گشتاوری برای اعتبارسنجی و آزمون مدل ساختاری بر اساس نظرسنجی پرسشنامه ای از 333 شرکت کننده در 119 شرکت تولیدی و خدماتی ویتنامی از ماه می تا جولای 2021 استفاده شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS و AMOS نسخه 22 بررسی و تحلیل شدند. نتیجه، فرضیههای پیشنهادی مربوط به نقش میانجی KS در رابطه شیوههای HRM- نوآوری را تایید می کند. همچنین، ویژگی بسیار مهم آشفتگی بازار را در هدایت تسلط شیوه HRM با مشارکت بالا بر نوآوری تدریجی و بنیادین نشان میدهد. این مقاله به طور قابل ملاحظه ای بینش مربوط به نقش زمینه ساز شیوه HRM با مشارکت بالا، مکانیسم میانجی فعالیت های KM، تأثیر تنظیم کننده آشفتگی بازار در پیش بینی و تقویت نوآوری بنیادین و تدریجی را افزایش می دهد، در نتیجه نظریه HRM و مدیریت نوآوری را مطرح می کند.
2. مروری بر ادبیات پیشین
2.1. تاثیر شیوه های HRM با مشارکت بالا بر قابلیت نوآوری
از دیرباز، نوآوری به عنوان یک عامل رقابت پذیری برای شرکت ها جهت غلبه بر رقبای اصلی محسوب می شده است(آریاس-پرز و همکاران، 2021؛ اد و همکاران، 2019). تقویت شایستگی نوآوری، سازمان ها را قادر می سازد تا قابیلت های پویا را ایجاد کرده و به سطح بالایی از مزیت رقابتی در بازار داخلی و بین المللی دست یابند(لی و همکاران، 2020؛ لی و لی، 2022).
ادبیات نشان داد که دیدگاه های بسیار زیادی درباره قابلیت های نوآوری شرکت ها وجود دارد(لی و همکاران، 2020؛ سانیلا، 2020). با این وجود، به طور گسترده به عنوان قابلیت های شرکت در ایجاد محصولات و خدمات جدید، عملیات کاری و فرآیندهای مدیریت جهت افزایش عملکرد و کسب رقابت پذیری، پذیرفته شده است(دراکر، 2014؛ تان و همکاران، 2022). مطالعات قبلی قابلیت نوآوری در دسته های مختلف قرار داده اند(تی سای و همکاران،2001؛ آندرسون و همکاران، 2014). با این وجود، نوآوری تدریجی و بنیادین به عنوان دو درجه متمایز و حیاتی از نوآوری شناخته می شوند که شرکت را مقدور می سازد تا خود را با تغییرات سریع و آشفتگی بازار تطبیق دهد(لی و همکاران، 2020؛ لی و لی، 2022). همانند مطالعات قبلی در مورد نوآوری تدریجی و ینیادین (به عنوان مثال، شنگ و چین، 2016؛ لی و همکاران، 2019)، لی و لی (2022) فرض کردیم که "نوآوری بنیادین درجه بالایی از تازگی و بداعت است که کل نظم چیزها را تغییر می دهد، به کسب و به کارگیری دانش جدید برای توسعه محصولات یا خدمات کاملاً جدید برای مشتریان جدید یا بازارهای نوظهور اشاره دارد، درحالیکه نوآوری تدریجی درجه پایینی از تازگی، حاصل تغییرات کوچک در فناوری و بهبود محصول است(ص.4). به بیان ساده، نوآوری بنیادین شامل نوآوری محوری و بنیادی است و نوآوری تدریجی به نوآوری جزئی اشاره دارد که از محصولات، خدمات، دانش و پلتفرم های موجود سرچشمه می گیرد.