ترجمه مقاله طراحی سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری با استفاده از کلان داده و تکنولوژی ابر - نشریه هینداوی

ترجمه مقاله طراحی سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری با استفاده از کلان داده و تکنولوژی ابر - نشریه هینداوی
قیمت خرید این محصول
۶۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طراحی سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری با استفاده از کلان داده و تکنولوژی ابر
عنوان انگلیسی
Designing an Accounting Information Management System Using Big Data and Cloud Technology
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
هینداوی - Hindawi
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.849 در سال 2022
شاخص H_index مجله
39 در سال 2023
شاخص SJR مجله
0.303 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
1875-919X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2022
کد محصول
13935
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری - مهندسی فناوری اطلاعات - مدیریت - مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات - سیستم های اطلاعاتی پیشرفته - مدیریت سیستم های اطلاعاتی - حسابداری عمومی - رایانش ابری
مجله
Scientific Programming
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1155/2022/7931328
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. آثار مرتبط
3. مروری بر کلان داده ابری برای سیستم اطلاعات مدیریت حسابداری (AIMS)
4. طراحی AIMS بر اساس فناوری کلان داده ابری
5. امتحان و شبیه سازی سیستم
1. زمان پاسخگویی به وظیفه
6. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 25 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 9 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
به دنبال توسعه سریع علم و فناوری و در نتیجه هدایت افراد به سمت عصر اطلاعات، ظهور فناوری اطلاعات به عنوان تحولی اساسی برای صنعت حسابداری به شمار می‌رود که تعریف جدیدی از حرفه حسابداری سنتی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تکنیک ها و مفاهیم جدید مدیریت با ترویج تحول متخصصان حسابداری از حسابداری سنتی به اطلاعات حسابداری به تدریج منجر به تغییراتی در شیوه کار حسابداری سنتی می‌شوند. در سال های اخیر، موارد متعددی از آسیب‌ پذیری سیستم های اطلاعاتی در برابر جرایم سایبری و حملات اتفاق افتاده است. این مطالعه با توضیح ساده ایده فناوری ابری و بررسی ساختار منطقی فناوری ابری در یک سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری، از مدل و فناوری پیاده ‌سازی شده در طراحی این سیستم استفاده می‌کند. سپس با ساخت مدل SaaS به طراحی معماری پلت فرم ابری سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری (AIMS) می‌پردازد. برای قضاوت در مورد اثر کاربردی این سیستم، حالت ذخیره ‌سازی توزیع شده پلت فرم ابری را تعریف کرده و عملکرد خوشه‌ای سیستم را پس از تکمیل طراحی و ساخت سیستم مورد آزمایش قرار می‌دهد. در نهایت، زمان عملیات سیستم، ردیف های محلی داده ها و تعادل بار را به طور تجربی آزمایش می‌کند. نتایج حاکی از آن است که روابط پاسخِ وظایف مجزا بالاتر از TeraSort، و روابط پاسخ TeraSort بالاتر از Inquiry اصلاح می‌شوند، و در صورت یکسان بودن وظایف ورودی، زمان پاسخ متناسب با اسلات های Reduce است. با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده، پلت فرم ابری کلان داده مورد استفاده در این مطالعه از راندمان2. آثار مرتبط
افزایش سریع داده های ابری فناوری ابری را به عنوان کانون تحقیقاتی جدیدی در داخل و خارج از کشور معرفی کرده است. ساب-رامانیان عمیقاً به مطالعه مسائل امنیتی ابری سه نهاد صاحبان داده، ارائه دهندگان خدمات ابری و کاربران ابری در سطوح محاسبات، ارتباطات، قراردادهای سطح خدمات و داده ها می‌پردازد. محققان در [5] به طور تجربی به ارزیابی قابلیت اجرای اطلاعات مالی و داده های حسابداری در مدیریت استراتژیک شرکت پرداخته و مدل حسابداری سنتی را بر اساس سیستم پشتیبانی اطلاعات مدیریت تغییر دادند. هدف آنها گسترش محدوده زمانی حسابداری و بهبود فرایند بودجه ریزی و توانایی تجزیه و تحلیل پیش زمینه بود. محققان در مطالعه‌ای مقدماتی در [6] به تجزیه و تحلیل نقش جامعه، محیط و مدیریت در سیستم حسابداری پرداخته و داده های ASG را به عنوان ابزار اصلی برای آزمایش توسعه پایدار انتخاب کردند. در این راستا، محققان در [7] به این نکته اشاره کردند که قابلیت پویای شرکت، شرایط و محیطِ دائماً در حال تغییر، همگی اثر بخشی سیستم مدیریت حسابداری را تحت تأثیر قرار داده و در نتیجه منجر به تغییراتی در سیستم اطلاعات مدیریت حسابداری می‌شوند. نویسندگان در [8] استراتژی تعدیل یک سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت کارآمد را مطرح کردند. آن ها با استفاده از نرم افزار LISRELL و یک مدل معادلات ساختاری بر اساس واریانس مشارکتی، اطلاعات حسابداری را به عنوان داده های مالی حیاتی برای مدیران شرکت برای درک موقعیت های تجاری و ایجاد طرح های توسعه مورد بررسی قرار دادند. یافته ها نشان می‌دهند که استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی شرکتی موفق تأثیر مستقیمی بر کیفیت اطلاعات حسابداری دارد.
عملیاتی، نرخ شتاب و نرخ اجرای وظیفه بالایی برخوردار است.

بدون دیدگاه