هدف این مقاله راهنمایی پرستاران اجرایی در ساخت ظرفیت آموزشی در درون سازمان های شان است. نقشه راه آموزش سازمانی فراهم شده در سازمان آمریکایی برای رهبری پرستاری؛ هسته مهارتهای مدیر پرستار پیاده سازی شده است. گام های کلیدی اینهاست: پیشرفت هر نفر در جای رهبر آموزش، تقسیم چشم انداز آموزش تمرکزی برای سازمان، پیاده سازی فرهنگ آموزش، داشتن درسنامه جهت سازمانی آموزشی بودن، گسترش یک گروه رهبری برای پشتیبانی یادگیری در سطح سازمان، سنجش پیشرفت نسبت به چشم انداز و پیشرفت پایدار
پرستاران اجرایی مسوولیتهای گسترده و متنوعی در سازمان های بهداشتی مراقبتی برعهده دارند. این مسوولیتها شامل پیاده سازی و مراقبت استانداردهای پزشکی در سازمان، پیش بینی جراحی های پزشکی، مدیریت منابع برای محافظت و ارتقا بنیه مالی سازمان، انجام مدیریت برای خدمات متعدد پزشکی و آسان سازی همکاری میان گروه های چند منظوره. در اوت 2022 نمونه 2336 پرستاران اجرایی بالاترین چالش هایشان را برای خاطرنشان سازی احساسات بهداشتی کارکنان، بازپس گیری کارکنان و مدیریت اتحاد نیروی کاری به نمایش گزاردند. هنگامیکه این چالش های جاری شدت یافتند و با همه گیری کووید-19 نمایان شدند همگی با موضوعات چند دهه ای مرتبط با بازپرداخت های بدهی فدرال، ملحق شدن های شاهد-پایه، فناوریهای نوین، بهم پیوستن سامانه های بهداشت در پیشرفت جمعیت بهداشت نمایان شدند.
برای دوام آوری در چنین محیطی می بایست پرستاران اجرایی و سازمان هایشان تند و کارا با شرایط جدید تطابق یابند، کارهای تازه را بیارایند و راهکارهایی خلاق پدیدآرند
یادگیری سازمانی
یادگیری سازمانی راهبردی است کارا برای راهبری تغییر، که حین تغییر پایایی مراقبت های عالیه را شدنی می سازد. در واقع، در محیط پویا و پیچیده مراقبت بهداشت امروزی ظرفیت مراقبت بهداشت سازمانی برای یادگیری ممکن است ارزشمندترین جریان آن باشد. یادگیری سازمانی فرایندی است از تغییر مثبت در انباشت دانش، شناخت و کارکردها درون یک سازمان که توانایی سازمان را برای دستیابی به برونداد های مورد درخواستش افزایش می دهد. (3، صفحه 643).
آموزش سازمانی یعنی اعضای گروهی هستند که مبادله دانش و ایده دارند، از تجربیات گذشته می آموزند، در تلاش هایی هدفمند برای بهبود سازمان هستند با اهدافی همه جانبه برای دستیابی و پیشرفت هایی مانا در سازمان. چنین کارهایی مهمترین هموارسازها برای آموزش هستند هنگامیکه در محتوایی قرار می گیرند که افراد به سمت اهداف همسو انگیخته می شوند، منابع لازم برای پشتیبانی دگرگونی را دارا هستند و احساس امنیت روانی برای درگیری در فرآیند دگرگونی دارند.