ترجمه مقاله نقش کیفیت حسابرسی در رابطه عملکرد مالی شرکت ESG - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش کیفیت حسابرسی در رابطه عملکرد مالی شرکت ESG - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش کیفیت حسابرسی در رابطه عملکرد مالی شرکت ESG: شواهد تجربی از شرکتهای اروپای غربی
عنوان انگلیسی
The role of audit quality in the ESG-corporate financial performance nexus: Empirical evidence from Western European companies
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.222 در سال 2021
شاخص H_index مجله
27 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.709 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2214-8450
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2021
کد محصول
13573
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری - مدیریت - مدیریت مالی - حسابداری مالی - مدیریت عملکرد - مدیریت کسب و کار - حسابرسی
مجله
Borsa Istanbul Review
کلمات کلیدی
کیفیت حسابرسی - محیط - ESG - عملکرد مالی - حکمرانی - اجتماعی - اروپای غربی
کلمات کلیدی انگلیسی
Audit quality - Environment - ESG - Financial performance - Governance - Social - Western Europe
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.bir.2022.08.011
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. ادبیات مربوطه و توسعه فرضیه های ما
3. داده ها و روش شناسی
4. نتایج و مباحث
5. نتیجه گیری ها و پیامدهای سیاسی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 22 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 8 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این تحقیق نقش میانجی کیفیت حسابرسی را در رابطه بین عوامل محیطی، اجتماعی و حکمرانی (ESG) و عملکرد مالی شرکت (CFP) در کشورهای اروپای غربی بررسی می کند. نمونه تحقیقاتی شامل 620 شرکت مستقر در اروپای غربی شامل استرالیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، لوکزامبورگ، موناکو، هلند، و سوئیس از سال 2010 تا 2019 است. برآوردهای داده صفحه برای بررسی اثرات مستقیم و میانجی استفاده می شود. این نتایج نشان می دهند که ESG اثر منفی معنی داری بر عملکرد شرکت دارد، همانطور که توسط بازده دارایی ها (ROA) اندازه گیری شده است، از فرضیه مبادله ای پشتیبانی می کند که در آن سرمایه گذاری در فعالیت های ESG هزینه کسب و کار را افزایش می دهد. علاوه بر این، ما در می یابیم که اثر معکوس ESG بر CFP در شرکت هایی که توسط توسط شرکت های حسابداری بیگ فور تایید می شوند، مشهودتر است. با این حال، ESG اثر مثبت معنی داری بر درآمد دارد که نشان دهنده این است که مشتریان بیشتر به شرکت هایی جذب می شوند که در ESG سرمایه گذاری می کنند. تحلیل زیمولفه ESG از نتایج اصلی پشتیبانی می کند. این نتایج نسبت به مشخصات مدل جایگزین و معیارهای جایگزین CFP و کیفیت حسابرسی قوی هستند و عاری از مباحث درون زایی هستند. این یافته ها به دانش موجود بر ESG با روشن کردن اثر کیفیت حسابرسی خارجی بر رابطه ESG-CFP کمک می کنند. همچنین امتیازهای کلی ESG و همچنین ویژگی های فردی ESG (محیطی، اجتماعی، و حکمرانی) را بررسی می کنیم.
2. ادبیات مربوطه و توسعه فرضیه های ما
2.1. ESG و CFP
مفاهیم CSR و CG در محیط شرکت های بورسی اصلی در کشورهای بسیار صنعتی ظاهر شدند که باعث رونق در کسب و کار و سرمایه گذاری پایدار می شود (آلارینی و حمدان، 2020). رابطه بین ESG و مولفه های مختلف سطح شرکت به صورت گسترده ای در طول چند دهه گذشته مورد تحقیق قرار گرفته است. ادبیات ESG را می توان به دو جریان تقسیم کرد، که اولین جریان عوامل تعیین کننده افشای CSR، و دومین جریان تاثیر ESG بر نتایج اقتصادی سطح شرکت است. عوامل تعیین کننده افشای CSR شامل اندازه شرکت، سودآوری، اهرم مالی، حساسیت محیطی صنعتی، اندازه هیئت مدیره، اعضای زن هیئت مدیره، بین المللی سازی، و سابقه هستند (دیداچ، کراسودوسکا، 2017). دوم، مجموعه بزرگی از تحقیق برررسی می کند که چگونه ESG بر نتایج مختلف سطح شرکت تاثیر می گذارد. این پژوهش نشان می دهد که ESG تصویر عمومی یک شرکت را بهبود می دهد، که منجر به افزایش در فروش و درآمد می شود (نیام-آسیاما و گولام، 2019). تحقیقات مرتبط با ریسک تاثیر منفی ESG را بر اهرم مالی و به طور کلی مشخصه ریسک شرکت پیدا می کنند (هارجوتو، 2017). اگرچه تصویر شرکت، اهرم مالی، و ریسک برخی از مهمترین شاخص های عملکرد شرکت هستند، آیا این عوامل منجر به عملکرد مالی بهتر می شوند؟ مدیران بیشتر درباره عملکرد مالی شرکت نگران هستند، زیرا به صورت مستقیم با ارزش شرکت مرتبط است (هیل و اسنل، 1988؛ سایگیلی و همکاران، 2022).

بدون دیدگاه