ترجمه مقاله بهینه سازی مدیریت مالی و سیستم های تصمیم گیری سازمانی - نشریه هینداوی

ترجمه مقاله بهینه سازی مدیریت مالی و سیستم های تصمیم گیری سازمانی - نشریه هینداوی
قیمت خرید این محصول
۷۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بهینه سازی سیستم های مدیریت مالی و تصمیم گیری سازمانی بر اساس داده های بزرگ
عنوان انگلیسی
Optimization of Enterprise Financial Management and Decision-Making Systems Based on Big Data
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
هینداوی - Hindawi
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.418 در سال 2021
شاخص H_index مجله
15 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.311 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2314-4629
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2021
کد محصول
13567
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت مالی - مدیریت استراتژیک - سیستم های اطلاعاتی پیشرفته - مدیریت منابع اطلاعاتی
مجله
Journal of Mathematics
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1155/2022/1708506
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. وضعیت فعلی تحقیقات
3. تحلیل بهینه سازی مدیریت مالی شرکت و طراحی سیستم تصمیم گیری برای کلان داده
4. تحلیل نتایج
5. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 19 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مقاله براساس نظریه عدم تقارن اطلاعات، نظریه نماینده-مالک، و نظریه مدیریت ریسک، مکانیسم تاثیر کلان داده را بر تصمیم گیری مالی، تحلیل چهار بعد: چگونه کلان داده مبنای اطلاعات را برای پیش بینی افزایش می دهد، چگونه کلان داده ارتباط تصمیم گیری را بهبود می دهد، چگونه کلان داده مزایای رقابتی جدید ایجاد می کند، و چگونه کلان داده تصمیم گیری پویا را ترویج می کند، تحلیل می کند. دوما، ما از طریق تحلیل موارد اجرای خاص کلان داده سازمانی در تصمیم گیری مالی بر مشکلات واقعی مواجه شده در مدیریت و تاثیر مسائل حل کننده از طریق پلتفرم کلان داده تمرکز می کنیم. این شرکت با درک یکپارچگی کسب و کار و امور مالی، نه تنها می تواند باعث گسترش بهتر کسب و کار شود، بلکه همچنین می تواند سطح مدیریت را در این شرکت بهبود دهد، که باعث بهبود رقابت های محوری می شود. یکپارچگی صنعت و امور مالی در اصل از طریق کاربرد ماژول های مختلف مدیریت مالی برای عملیات کسب و کار شرکت، شامل مدیریت بودجه، مدیریت سرمایه، مدیریت دارایی ثابت، و حسابداری مالی بدست می آید. اگر ما بخواهیم که کل فرایند یکپارچگی مالی را اجرا کنیم، دستیابی به این امر غیرممکن است، و ابتدا باید یک سیستم اطلاعاتی قدرتمند بعنوان یک ضمانت ایجاد کنیم. شرکت های مالی اینترنتی تحت دستورالعمل نظریه های عدم تقارن اطلاعات، سهامداران، و سیستم های اطلاعات مدیریت باید سیستم کسب و کار یکپارچه خودشان را براساس تقاضا برای یکپارچگی مالی کسب و کار در صنعت مالی اینترنت بسازند تا تطبیق داده های مالی کسب و کار شرکت های مالی اینترنتی را افزایش دهند، بهره وری مدیریت شرکت را بهبود دهند، و یکپارچگی مالی کسب و کار را درک کنند. در نهایت، ما از طریق تحقیق این مقاله مرجعی برای شرکت های مشابه ارائه می دهیم تا از کلان داده برای تصمیم گیری مالی استفاده کنیم. سودهای اقتصادی بیشتر از طریق کاربرد کلان داده در مدیریت تدارکات پشتیبانی، کنترل تولید، بودجه سرمایه ای و تصمیم سرمایه گذاری در مقایسه با تصمیمات قبلی حاصل می شوند. می توان نتیجه گرفت که در حوزه کلان داده، داده های انبوه را می توان برای بکارگیری در تصمیم گیری شرکتی به صورت عمیق استفاده کرد، که می تواند موانع تجاری و مالی را بشکند، اثربخشی و کیفیت تصمیم گیری را بهبود دهد، ساختار و پرسنل سازمانی را بهینه سازی کند، و پیش بینی و قابلیت هشدار اولیه را افزایش دهد. کاربرد ابزارهای کلان داده به کلیدی برای کمک به تصمیم گیری مالی و افزایش ارزش شرکت تبدیل شده است.
2. وضعیت فعلی تحقیقات
کلان داده همراه با توسعه سریع فناوری اطلاعات و اینترنت، رشد نمایی در میزان اطلاعات، زمینه مختلف پوشش و فرایندهای کسب و کار به ویژه در تصمیم گیری مالی ایجاد کرده است که از طریق محدوده اصلی و مرزها شکسته شده است [7]. کلان داده از تحقیق ادبیات موجود عمدتا برای کنترل هزینه، بودجه جامع، تحلیل مالی، مدیریت سرمایه ای، تصمیم گیری سرمایه گذاری و غیره استفاده کرده است. با ادغام کلان داده و فناوری های جدید مانند رایانش ابری و بلاک چین، کلان داده فضای بیشتری برای تصمیم گیری مالی دارد، و نتیجه تصمیم برای شی تصمیم مشابه در زمان و فضا متفاوت خواهد بود [8]. تاثیر کلان داده بر فعالیت های مالی و روابط مالی از دیدگاه مسیر فعالیت های تصمیم گیری، اثر تصمیم گیری مالی را تعیین می کند [9]. اثر زنجیره ارزش کلان داده بر پیش بینی، تصمیم گیری، کنترل و ارزیابی، و ذینفعان مورد مطالعه و تحلیل قرار می گیرد؛ چالش های مواجه شده توسط کلان داده در فرایند کاربردی خاص بررسی می شود؛ و یک مسیر جدید برای نوآوری مدیریت مالی پیشنهاد می شود. کلان داده از نظر عملیات تصمیم گیری در دقت، یکپارچگی، و همبستگی برای تصمیم گیری مالی نشان داده می شود. کنترل هزینه از طریق فناوری کلان داده مورد بررسی قرار می گیرد، و شرکت ها داده های هزینه را از طریق چندین کانال بدست می آوردند و استانداردهای کاربرد مادی را با توجه به آنها برای برآورده کردن نیازهای واقعی تحلیل می کنند. داده های ساخت یافته و غیر ساخت یافته مانند جزئیات حقوق و دستمزد، اسناد موجودی، و هزینه های تولید در این سیستم مشترک هستند [10]. نقش کلان داده در بودجه ریزی جامع مورد مطالعه قرار می گیرد، و پیشنهاد می شود که در بودجه های جامع گذشته براساس تجربه مدیران کسب و کار به علاوه داده های ثابت ساخته شود، که فاقد سازگاری هستند، و کلان داده کمبود ابزارهای نمونه گیری را جبران می کند [11]. تحلیل مالی و نوآوری مدل کسب و کار در زمینه کلان داده مورد بررسی قرار می گیرد، و لازم به ذکر است که هدف تحلیل مالی بیشتر در جهت استراتژیک است، و لازم است تا شرکت ها نوآوری مدل کسب و کار مربوطه را انجام دهند.

بدون دیدگاه