ترجمه مقاله پیاده سازی هوش مصنوعی در روش های سنتی بازاریابی B2B - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله پیاده سازی هوش مصنوعی در روش های سنتی بازاریابی B2B - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۷۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیاده سازی هوش مصنوعی در شیوه های سنتی بازاریابی B2B: دیدگاه نظریه فعالیت
عنوان انگلیسی
Implementing Artifcial Intelligence in Traditional B2B Marketing Practices: An Activity Theory Perspective
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.814 در سال 2021
شاخص H_index مجله
73 در سال 2022
شاخص SJR مجله
1.434 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1387-3326
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13121
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
هوش مصنوعی - بازاریابی - مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری اطلاعات - مدیریت بازرگانی
مجله
Information Systems Frontiers
کلمات کلیدی
هوش مصنوعی - نظریه فعالیت - بازاریابی تجارت به تجارت (بنگاه به بنگاه)
کلمات کلیدی انگلیسی
Artifcial Intelligence - Activity Theory - B2B Marketing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s10796-022-10294-1
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیشینه نظری
3. روش تحقيق
4. نتایج
5. مباحثه، محدودیت ها و تحقیق بعدی
6. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 17 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شواهد داستان گونه نشان می دهند که تکنولوژی های هوش مصنوعی (AI) نقش موثری در بازاریابی دیجیتال دارند و محبوبیت آنها در بازاریابی کسب کار به کسب وکار (بنگاه به بنگاه) (B2B) به سرعت در حال افزایش است؛ اما تحقیقات تجربی زیادی در مورد بازاریابی B2B مبتنی بر هوش مصنوعی به‌ویژه جنبه‌های اجتماعی تکنیکی استفاده از آن انجام نشده است. این مطالعه از نظریه فعالیت (AT) به عنوان یک لنز نظری استفاده می کند تا بازاریابی B2B مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان یک سیستم فعالیت جمعی بررسی کند و همچنین تضادها در طول پذیرش و پیاده‌سازی هوش مصنوعی در بازاریابی سنتی B2B را نشان دهد. نظریه فعالیت متناسب با چارچوب این مطالعه است، زیرا نشان می‌دهد که چگونه تضادها به‌عنوان محرک تغییر عمل می‌کنند و به جای اینکه تنش‌ها را تهدیدی برای حذف زودهنگام انتخاب و اجرای هوش مصنوعی در بازاریابی B2B بدانند، تغییرات تحول گرا را بوجود می آورد. بر اساس هجده مصاحبه با کارشناسان صنعت و دانشگاه، این مطالعه تضادهایی را مشخص می کند که محققان و متخصصان بازاریابی باید با آنها مقابله کنند. نشان می دهیم که مواجهه با این تضادها از نظر فرهنگی یا سیاسی چالش‌برانگیز است و حتی زمانی که حل شود، می‌تواند پیامدهای مطلوب ونامطلوب داشته باشد.
2. پیشینه نظری
2-1. بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی
بازاریابی صنعتی برحسب انتخاب هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به رونق می رسد (بگ و همکاران 2021). شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانند گوگل، آمازون و مایکروسافت برنامه‌های کاربردی را ارائه می‌دهند که بر استفاده از داده‌های مشتریان و سایر سهامداران تجاری جهت ایجاد بینش برای تصمیم‌گیری استراتژیک تاثیر می گذارند (داونپورت و همکاران، 2020). لئون و همکاران (2020) مطرح می کنند که هوش مصنوعی نقش مهمی در بازاریابی صنعتی مدرن دارد، زیرا بر قیمت گذاری، رفتار خریدار (مارتینز-لوپز و کاسیلاس، 2013) و فروش (سیام و شارما 2018) تاثیر می گذارد. اگرچه پیشرفت‌های تکنولوژی که کارایی بازاریابی را افزایش می دهند جدید نیستند، اما هوش مصنوعی به طور موثر و منحصر به فردی اقدامات مدیریتی سطح بالا که قبلا به بازاریابان با تجربه متکی بود را با فرآیندهای خودکار جایگزین می کند (پاشن و همکاران 2020a). تا به امروز، افزایش بازاریابی به واسطه برنامه های کاربردی هوش مصنوعی موضوع مهمی در اکثر کارهای دانشگاهی است (به عنوان مثال، بگ و همکاران، 2021؛ داونپورت و همکاران، 2020؛ لئون و همکاران، 2020). لذا، تحقیقات محدود در زمینه تفسیر ارزش بدست امده از راه حل های بازاریابی هوش مصنوعی فرصت خاصی برای بررسی تعامل بین عامل انسانی و قابلیت تکنولوژی ارائه می دهد (پاشن و همکاران 2020a). چارچوب هوانگ و روست (2021) برای انتخاب هوش مصنوعی در بازاریابی با تمرکز بر بهبود سه فرآیند اقدام بازاریابی (به عنوان مثال، شخصی‌سازی)، تحقیق بازاریابی (به عنوان مثال، بخش‌بندی) و استراتژی بازاریابی (به عنوان مثال، تحلیل بازار) نشان می دهند که تحقیقات در زمینه پیشرفت رویه ای افزایش یافته است. به طور مشابه، پاشن و همکاران (2020a) نشان می دهد چگونه تکنولوژی هوش مصنوعی عملکردهای سنتی فرآیند فروش مانند تولید لید (سرنخ) و صلاحیت، پرورش لید، امتیازدهی لید، توسعه هوش رقیب و خدمات مشتری پس از سفارش را انجام می دهد. بطور همزمان، شکاف‌هایی در بحث مربوط به بهبود فرآیند برحسب برداشت‌ها و انتظارات مدیران بازاریابی بوجود می آید که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.

بدون دیدگاه