ترجمه مقاله راه حل حسابداری هزینه هوش تجاری در محیط مراقبت های بهداشتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله راه حل حسابداری هزینه هوش تجاری در محیط مراقبت های بهداشتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اجرای یک راه حل حسابداری هزینه هوش تجاری در یک محیط مراقبت های بهداشتی
عنوان انگلیسی
Implementing a business intelligence cost accounting solution in a healthcare setting
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.267 در سال 2021
شاخص H_index مجله
92 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.569 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1877-0509
کد محصول
13111
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - حسابداری - پزشکی - مهندسی فناوری اطلاعات - مدیریت سیستم های اطلاعاتی - سیستم های اطلاعاتی پیشرفته - مدیریت فناوری اطلاعات - مدیریت منابع اطلاعاتی - حسابداری عمومی - حسابداری مدیریت - انفورماتیک پزشکی
مجله
Procedia Computer Science
کلمات کلیدی
حسابرسی بهای تمام شده - هوش تجاری - بهداشت و درمان
کلمات کلیدی انگلیسی
Cost accounting - Business Intelligence - Healthcare
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.12.249
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیش زمینه
3. روش شناسی و ابزارها
4. توسعه راه حل هوش تجاری
5. داشبورد ها
6. بحث
7. نتیجه گیری و کار های آتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 17 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
محیط نظام بهداشت و درمان پرتغال یک نگرانی همیشگی برای جامعه ما محسوب می شود. بر این اساس، همانند بخش های دیگر، محیط بیمارستانی دارای ساختاری پیچیده همراه با حجم زیادی از اطلاعات می باشد، که این مسئله فرایند تصمیم گیری را دشوار می کند. از این رو، احساس نیاز به بهبود مدیریت خدمات و منابع سازمان های حوزه سلامت وجود دارد. با در نظر گرفتن این مسئله، راه حل شامل ایجاد تغییر و تحول در سیستم فعلی با کمک سیستم های اطلاعاتی است که قرار است پیاده سازی شوند. بنابراین، ایده پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی که از هوش تجاری در محیط های بیمارستانی استفاده می کنند، مطرح می شود، تمرکز و هدف این پروژه، کمک به مدیران در تجزیه و تحلیل های حسابداری و حسابرسی می باشد. در همکاری با Centro Hospitalar Universitário do Porto ، تصمیم بر این شد که استفاده از هوش تجاری، با هدف پیاده سازی یک راه حل عمومی برای طرح حسابرسی هزینه تمام شده موجود بررسی شود، هدف از این راه حل بهبود بازدهی و ارائه ابزار های جدید به مدیران به منظور مدیریت منابع خود و در صورت نیاز برنامه ریزی برای آینده می باشد.
2. پیش زمینه
بخش بیمارستانی در پرتغال، سیستم های اطلاعاتی خود را به منظور افزایش بازدهی و تاثیرگذاری کار های انجام شده، توسعه داده است. با این حال، اگرچه پروژه های متعددی در ارتباط با استفاده از فناوری به منظور بهبود خدمات وجود دارد، اما تعداد اندکی از آن ها از فناوری هوش تجاری بهره گرفته اند[6]. با آگاهی از این مسئله که بیمارستان ها سیستم های حسابرسی پیچیده ای دارند، عملاً هیچ گونه زیرساختی برای حمایت از مدیران در تصمیم گیری بر اساس اطلاعات حسابرسی هزینه تمام شده، وجود ندارد. همانند هر بخش دیگری، بخش بیمارستانی نیز به مدیریت منابع خود نیاز دارد.
حسابرسی تحلیلی یا حسابرسی هزینه تمام شده، اطلاعات هزینه ها را با جزئیات ارائه کرده و مدیریت برای کنترل عملیات های جاری و اجرای برنامه های عملیاتی آتی به این اطلاعات نیاز دارد. در گام بعدی مدیریت از این اطلاعات به منظور تصمیم گیری به منظور نحوه اختصاص منابع مالی به شیوه ای موثرتر و سودآور تر به حوزه های تجاری، استفاده می کند [7].
با توسعه سیستم های که راه حل هوش تجاری را با برنامه های فعلی سازمان ها ادغام می کنند، امکان بهبود فرایند تصمیم گیری به شیوه ای با ثبات تر برای سازمان ها ایجاد می شود. به وسیله این ابزار ها، جمع آوری، پردازش، ذخیره سازی و توزیع اطلاعات به منظور پشتیبانی از فرایند های تصمیم گیری و کمک به کنترل کردن شرایط امکان پذیر خواهد بود. تحقق این امر، مستلزم ادغام انواعی از سیستم های اطلاعاتی است که برای انجام عملیات های روزانه سازمان مهم و ارزشمند هستند.

بدون دیدگاه