منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ارزش مسئولیت اجتماعی شرکت ها برای شرکت ها در COVID-19 - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزش مسئولیت اجتماعی شرکت ها برای شرکت ها در COVID-19 - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
راه اندازی مجدد اقتصاد به روشی تاب آور: ارزش مسئولیت اجتماعی شرکت ها برای شرکت ها در COVID-19
عنوان انگلیسی
Restart economy in a resilient way: The value of corporate social responsibility to firms in COVID-19
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
8.810 در سال 2021
شاخص H_index مجله
62 در سال 2022
شاخص SJR مجله
2.007 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1544-6123
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13001
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - اقتصاد - مدیریت کسب و کار - مدیریت مالی - برنامه ریزی سیستم های اقتصادی
مجله
Finance Research Letters
کلمات کلیدی
مسئولیت اجتماعی شرکت - همه گیری کووید-19 - واکنش بازار مالی - عملکرد شرکت
کلمات کلیدی انگلیسی
Corporate social responsibility - COVID-19 pandemic - Financial market reaction - Firm performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.frl.2022.102683
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. روش شناسی و داده
3. تجزیه و تحلیل نتایج
4. نتیجه گیری ها
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 18 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 8 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) را برای شرکت ها در کووید-19 بررسی می کند. ما با استفاده از داده های شرکت های بورسی در چین در می یابیم که سطح بالای CSR برای بهبود بازده های سهام سودآور و نتیجه بخش است. از همه مهمتر اینکه تحلیل مکانیسم نشان می دهد که مسئولیت اجتماعی شرکت می تواند سرمایه اعتماد اجتماعی را برای شرکت ها به دنبال داشته باشد، و می توان عملکرد شرکتی را در طول همه گیری بهبود دهد. آزمون های بیشتر نشان می دهند که اثرات مسئولیت های حمایت از کارکنان و حفاظت زیست محیطی بر بازده های سهام حتی معنی دارتر هستند. یافته های ما اهمیت سرمایه گذاری مسئولیت اجتماعی را نشان می دهند و پیامدهای سیاست گذاری مهمی دارند.
2. روش شناسی و داده
2.1. روش شناسی
در این مقاله، هفته پنجم از سال 2020 بعنوان هفته رویداد تلقی می شود، زیرا رئیس شهر ووهان اقدامات کنترل آمد و شد را در 23 ژانویه سال 2020 اعلام کرد، این روز قبل از جشنواره بهار بود و شوک هایی را به بازار مالی وارد کرد. روش مدل بازار برای اندازه گیری بازده غیر عادی استفاده می شود:
که R_(i,t) بازده سهام شرکت i را در هفته معامله ای t نشان می دهد، و R_(M,t) بازده بازار را در زمان t نشان می دهد. سطح بازده بازار در دوره زمانی [-100,-10] قبل از هفته رویداد برآورد می شود. از آنجا که قیمت بازار سهام چین دو ماه پس از هفته رویداد در میانه همه گیری کووید-19 بازیابی شد، بازده های سهام یک ماه قبل و دو ماه بعد از هفته رویداد بعنوان داده نمونه برای این تحقیق انتخاب شدند. بازده غیر عادی با استفاده از مدل زیر محاسبه می شود (2):
امتیاز بدست آمده توسط شرکت ها در مسئولیت اجتماعی بعنوان متغیر توصیفی در این مقاله انتخاب می شود. علاوه بر این، هر چه امتیاز بیشتر باشد، شرکت عملکرد بهتری در تحقق مسئولیت اجتماعی خود دارد. علاوه بر این، مجموعه داده دقیق از مخارج مسئولیت اجتماعی شرکت شامل دسته های زیر می شود: حمایت از سهامدار/بستانکار، حمایت از کارکنان، حمایت از تامین کننده/مشتری، حمایت محیطی، و حفظ روابط مردمی. تمرکز ما بر هزینه های مربوط به حمایت از کارکنان، حفاظت از محیط زیست، و حفظ روابط مردمی است که به این دلیل است که این طبقه بندی ها فراتر از الزامات حقوقی و نظارتی هستند. لازم به ذکر است که تغییر در مسئولیت اجتماعی شرکت یک روند کند است (گویسو و همکاران، 2004). گسترش سریع همه گیری کووید-19 نشان می دهد که قابلیت شرکت ها برای واکنش به موقع بسیار محدود است، و این واکنش بازار سهام عمدتا متکی بر سطح از قبل موجود مسئولیت اجتماعی شرکت است. با توجه به این نکته، میانگین امتیاز مسئولیت اجتماعی بدست آمده بین سال های 2016 و 2018 در این مقاله استفاده می شود، که از مسائل درونزای ناشی از علیت معکوس تا حدی جلوگیری می کند.

بدون دیدگاه