ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
2- روش
1-2 جستجو در ادبیات تحقیقی
یک جستجوی سیستماتیک و نظام مند در ادبیات تحقیقی در پایگاه داده ی PsycINFO (انجمن روانشناسی آمریکا) در جولای 2019، با استفاده از رشته جستجوی بولی انجام شد (کنترل مهاری یا بازدارندگی یا مهارگری تلاشگر یا عملکرد اجرایی یا خودنظارتی) یا برونی سازی یا درونی سازی یا رفتار مشکل زا یا مشکلات رفتار)). به علاوه، ما روی Google Scholar با رشته ی جستجوی ((کنترل مهاری و رفتار مشکل زا)، (کنترل مهاری و مشکلات برونی سازی یا کنترل مهاری و مشکلات درونی سازی)، (مهارگری تلاشگر و مشکلات برونی سازی)، (مهارگری تلاشگر و مشکلات درونی سازی)، (تمرین پازل و مشکلات رفتاری)، (تمرین روز شب و مشکلات رفتار و درونی سازی یا برونی سازی)، (پنجره ها و مشکلات رفتار و درونی سازی یا برونی سازی)، (بازی سایمون میگه و مشکلات رفتار و درونی سازی یا برونی سازی)، (grass snow و مشکلات رفتار و درونی سازی یا برونی سازی)) یک جستجوی دستی انجام دادیم و جستجوی پسروی استنادی را بیشتر بکار گرفتیم. جستجوی ادبیات تحقیقی محدود به انتشارات به زبان انگلیسی در مجلات داوری شده بود (شکل 1 را برای نمودار گردشی در مورد جستجوی مطالعه و انتخاب آن بررسی کنید).
2-2 معیارهای ورود به مطالعه
بعد از انتخاب اولیه ی مطالعات، معیارهای ورود به مطالعه ی زیر اعمال شدند: (1) مطالعه ای که یافته های پژوهشی تجربی اصلی را گزارش کرده بود. (2) مطالعه ای که دست کم یک تمرین IC رفتاری استاندارد شده را دربر داشت، که شرکت کننده ها را ملزم به سرکوب یک پاسخ نامربوط می کرد درحالیکه درپی یک هدف شناختی مرتبه بالاتر بود (پترسن و همکاران، 2016؛ راثبارت و پوزنر، 1985). (3) مطالعه ای که دست کم یک اندازه گیری استاندارد تمام مقیاس از رفتار برونی سازی و درونی سازی شده با استفاده از CBCL داشت (آخنباخ و ادلبراک، 1983). CBCL یک نمره رتبه بندی دارای قدمت طولانی، پرکاربرد، و معتبر در بین فرهنگ های مختلف است که توضیحات استانداردی در مورد طبقه بندی رفتارها ارائه می کند تا طبقه بندی تشخیصی. به ویژه، با این ارزیابی، ابعاد نمره ها و امتیازات مشکل رفتار درونی سازی شده و برونی سازی شده با استفاده از گزارش والدین بدست آمده اند. پایداری و اعتبار طولانی مدت نمره های CBCL در طیفی از ارزیابی های طولی از دوره ی پیش از مدرسه (CBCL 1½–5) تا دوران کودکی و نوجوانی (CBCL 4–18؛ مرجع، کر و همکاران، 2007؛ تیک و همکاران، 2007) نشان داده شده اند. از آنجایی که در نظر گرفتن سایر انواع ارزیابی برآورد کننده ی علائم منفرد یا شرایط بالینی در حوزه ی درونی سازی و برونی سازی ممکن است واریانس یا ناهمگونی بیشتر بین مطالعه ای، و همچنین سوگیری احتمالی به سمت شرایط یا علائم بالینی مشخص را نشان دهند، ما جستجوی پیش را به مطالعاتی محدود کردیم که از CBCL استفاده کرده اند.