ترجمه مقاله تخصیص سود در سرمایه گذاری جمعی مبتنی بر سرمایه گذاری با سرمایه گذاران - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تخصیص سود در سرمایه گذاری جمعی مبتنی بر سرمایه گذاری با سرمایه گذاران - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تخصیص سود در سرمایه گذاری جمعی مبتنی بر سرمایه گذاری با سرمایه گذاران در زمان ورود پویا
عنوان انگلیسی
Profit allocation in investment-based crowdfunding with investors of dynamic entry times
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.161 در سال 2022
شاخص H_index مجله
288 در سال 2023
شاخص SJR مجله
2.371 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
0377-2217
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2022
کد محصول
12562
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
اقتصاد - مدیریت - حسابداری - اقتصاد مالی - حسابداری مالی - مدیریت مالی - مدیریت کسب و کار
مجله
European Journal of Operational Research
کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل تصمیم گیری - تخصیص سود - نرخ موفقیت - جمع سپاری مبتنی بر سرمایه گذاری
کلمات کلیدی انگلیسی
Decision analysis - Profit allocation - Success rate - Investment-based crowdfunding
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ejor.2019.07.016
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2.ادبیات نظری
3. شرح مسئله
4. تحلیل مکانیسم تخصیص سود
5.مدل دو گروهی
6.آزمایش های عددی
7.نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده:
توزیع یک مکانیسم تخصیص سود نرمال برای پروژه های جمع سپاری مبتنی بر سرمایه گذاری در بسیاری از پلت فرم ها موجود است. به عبارت دیگر، هنگامی که سرمایه گذاری پایان می یابد ، سرمایه گذاران با همان وجوه تعهد شده تصفیه حساب می کنند. مکانیزم تخصیص حتی تحت این فرض که سرمایه گذاران به طور همزمان به پلت فرم می رسند بخوبی عمل می کند. با این حال، در عمل، سرمایه گذاران دائمی هستند، بنابراین، گزارشهای متفاوتی از زمان ورود پویا سرمایه گذاران وجود دارد. در این مقاله، ما به دنبال راه هایی برای طراحی مکانیسم های تخصیص سود مناسب برای افزایش نرخ موفقیت یک پروژه تامین مالی جمعی (جمع سپاری) مبتنی بر سرمایه گذاری هستیم. سپس ما توجه خود را به دو گروه از سرمایه گذاران پویا که به صورت متوالی به پلت فرم می رسند معطوف می کنیم. با در نظر گرفتن اندازه هر گروه ، ما قادر به تجزیه و تحلیل نرخ موفقیت یک پروژه تحت شرایط عملی مختلف هستیم. در نهایت، ما برخی از آزمایشات عددی را پیاده سازی می کنیم تا مطالعات خود را به شرایطی تعمیم دهیم که در آن (۱)بیش از دو دوره تعهد برای سرمایه گذاران وجود دارد، 2)اثر رفتار جمعی سرمایه گذاران در نظر گرفته می شود و (3)ارزش گذاری سرمایه گذاران به طور عادی توزیع می شود. نتایج اصلی ما تحت این شرایط عمومی انجام می شود.

 

2.ادبیات نظری:
اگرچه جمع سپاری پدیده ای نسبتا جدید با تحقیقات در حال ظهور است، رشد سریع همه انواع پلت فرم های تامین مالی و نیز مزایای بزرگ اقتصادی که هر ساله توسط آن ها ایجاد می شود، بیشتر و بیشتر محققان را جذب کرده است. در بخش تحلیلی ۳، Belleflamme, Lambert, Schwien- bacher (2014) دستوراتی را برای انتخاب بین جمع سپاری مقدماتی و جمع سپاری سهام تحت شرایط مختلف ارایه شده است. مشابه تحقیقات ما، آن ها همچنین رفتارهای تعهد سرمایه گذاران را مورد مطالعه قرار می دهند، در حالی که تحت شرایطی که کارآفرین در حال بهره برداری از یک جمعیت خاص با ارزیابی های شناخته شده است ، تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام ، به عنوان جایگزینی برای سرمایه گذاری مبتنی بر پاداش ، عمل می کند. بنابراین، عدم اطمینان از موفقیت وجود ندارد و پروژه به طور قطعی با توجه به قیمت و هدف به موفقیت یا شکست دست خواهد یافت. هو، لی، و شی (۲۰۱۵)یک مدل دو دوره ای را برای مطالعه این که چگونه استراتژی های طراحی محصول و قیمت گذاری در جمع سپاری با تامین مالی سنتی تفاوت دارند، انجام دادند. علاوه بر این، مطالعات آن ها به کارآفرینان کمک می کند تا استراتژی های قیمت گذاری مناسب را با توجه به اهداف مختلف انتخاب کنند، در حالی که ما بر روی بهبود نرخ موفقیت پروژه با هدف ثابت تمرکز می کنیم. دو و همکاران (۲۰۱۷)متوجه شدند که کارآفرین باید انگیزه ای برای افزایش نرخ موفقیت ایجاد کند. آن ها بر زمان بهینه برای تحریک سرمایه گذاران با مزایای اضافی تمرکز می کنند (به عنوان مثال ارائه نمونه های رایگان) در طی فرآیند سرمایه گذاری، در حالی که هدف تحقیق ما کمک به کارآفرینان در طراحی یک تخصیص سود بهینه قبل از آغاز پروژه است. مطالعات دیگری نیز در مورد مزایای مکانیسم تامین مالی جمعی مبتنی بر پاداش مانند چن، گال ، و رم (۲۰۱۷)و چاکرابورتی و سوینی (2016) وجود دارد. کار ما مبتنی بر مکانیسم جمع سپاری مبتنی بر سرمایه گذاری است که بندرت به صورت تحلیلی مورد بررسی قرار گرفته است. یک نرخ موفقیت خوب در مرکز جمع سپاری قرار دارد. ما بر روی افزایش نرخ موفقیت با طراحی یک مکانیزم تخصیص سود بدون ارائه مزایای اضافی در پروژه های جمع سپاری تمرکز می کنیم.

 

جمع سپاری به عنوان مکمل، مربوط به بسیاری از زمینه های ادبیات است. به عنوان مثال، مکانیسم "همه چیز یا هیچ چیز"، که در آن هنگامی که کارآفرین نتواند تعهدات خود را در یک دوره خاص جمع آوری کند پول بازگردانده می شود ، که مشابه مکانیسم مشترکی است که توسط محققین برای مطالعه مقررات خصوصی کالاهای عمومی استفاده می شود (به عنوان مثال، بنگرلی و لیپمن 1989 ، پالفری و روزنتال 1988 را ببینید). با این حال، زمانی که یک پروژه ساخته شود، هر کسی می تواند از مزایای کالاهای عمومی سود ببرد، در حالی که در جمع سپاری، مردم باید در این پروژه سرمایه گذاری کنند تا بازده خود را دریافت کنند، در نتیجه تاثیر بخش آزاد در تامین کالاهای عمومی ضرورت کمتری دارد.


بدون دیدگاه