ترجمه مقاله کیفیت خدمات مشتری آنلاین خرید آنلاین - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله کیفیت خدمات مشتری آنلاین خرید آنلاین - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
Online customer service quality of online shopping: evidence from Dangdang.com
عنوان انگلیسی
کیفیت خدمات مشتری آنلاین خرید آنلاین: شواهد از Dangdang.com
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.784 در سال 2021
شاخص H_index مجله
54 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.664 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1386-7857
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2021
کد محصول
12511
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عدد درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده - تجارت الکترونیک
کلمات کلیدی
خدمات مشتری آنلاین - کیفیت خدمات برداشت شده توسط مشتری - خدمات مشتری - آنلاین زمانی - SERVQUAL
کلمات کلیدی انگلیسی
Online customer service - Perceived customer service quality - Real-time online customer service - SERVQUAL
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s10586-018-2565-5
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر ادبیات و فرضیه ها
3. روش تحقیق
4. نتایج و بحث
5.نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با تحقیق و بررسی 6 فرضیه، ما یک تحقیق تجربی انجام دادیم تا چگونگی تاثیر 6 جنبه مختلف ( دسترسی – پایداری – سهولت استفاده/ کارایی – تعامل – پاسخگویی / کارایی – امنیت / حریم خصوصی) بر کیفیت برداشت شده از خدمات آنلاین تحلیل کنیم. این پرسشنامه به 4 بخش تقسیم می شود. اطلاعات شخصی پایه – مقدمه ای بر دانش زمینه – کیفیت خدمات آنلاین – و فاکتورهایی که بر برداشت کیفیت خدمات آنلاین تاثیر می گذارند. روش تحقیق ، ترکیبی از تحلیل فاکتور و رگرسیون برای مجموعه اطلاعات جدید است که مرتبط با کیفیت خدمات آنلاین می باشد. همچنین، ما متوجه شدیم که کیفیت برداشت شده از خدمات آنلاین از مزیت خدمات زمانی بهره می گیرد.

 

مروری بر ادبیات و فرضیه ها
کیفیت خدمات مشتریان آنلاین به عنوان میزان رضایت مشتری از ارائه خدمات در خرید آنلاین و تحویل کالا و خدمات توسط یک وب تعریف می شود (8). بسیاری از محققان این حوزه تاکید خود را معطوف بر بانکداری آنلاین – طراحی وب سایت ( خدمات وب سایت ) – کتابخانه آنلاین – خرید آنلاین – خدمات آنلاین – گروههای مجازی – پوشاک آنلاین – سفرهای آنلاین و غیره قرار داده اند. آنها جنبه های مربوط به خدمات الکترونیک را از 3 تا 15 مرتب کرده اند ( که هر کدام شامل چند گزینه می باشند).

 

ما فراوانی هر کدام از جنبه ها را در ادبیات قبلی بر اساس کیفیت خدمات الکترونیک رتبه بندی کردیم، سپس آن دسته از ابعاد پر کاربرد را انتخاب کردیم. این ابعاد می توانند با عنوان دسترسی - پایایی – سهولت / موجودی – تعامل – پاسخگویی/ کارایی – امنیت / حریم خصوصی تاثیر قابل توجهی بر کیفیت درک شده از خدمات آنلاین توسط مشتری داشته باشند.

 

دسترسی (PA ): دسترسی اشاره به این عامل دارد که سایت می تواند یک سری ورودی ( مثل منوها – دکمه ها – لینک ها و غیره ) برای حل مسئله در طول فرآیند قبل از تراکنش – تراکنش و بعد از آن فراهم می آورد. یک ورودی از مهم ترین فاکتورهایی است که مشتری آنلاین آن را انتخاب می کند ( 2-4-6-7-11-13-15 ). این ویژگی شامل 6 سوال می شود: شما می توانید به سرعت مطالب مرتبط با خدمات مشتری را بیابید (PA1 )- شما می توانید به سرعت تلفن، ایمیل یل سایر روش های ارتباطی در خدمات مشتری را بیابید (PA2)- شما می توانید به سرعت کمک را با توجه به دسته بندی زمینه های خدمات دریافت کنید (PA3)- لینک های مرتبط دارای منطق قوی و سهولت در موتور جستجو هستند (PA4)- خدمات مشتریان آنلاین ابزار مفیدی هستند(PA5)- خدمات مشتریان آنلاین می توانند مشکلات موجود در هنگام خرید را حل کنند (PA6).


بدون دیدگاه