ترجمه مقاله مطالعه نسبی هوش هیجانی در یادگیری خودمحور - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مطالعه نسبی هوش هیجانی در یادگیری خودمحور - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مطالعه نسبی هوش هیجانی در یادگیری خودمحور
عنوان انگلیسی
A relative study of emotional intelligence on self-directed learning
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.211 در سال 2020
شاخص H_index مجله
25 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.304 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2214-7853
کد محصول
11738
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، روانشناسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
مجله
مطالب امروز: مجموعه مقالات - Materials Today: Proceedings
دانشگاه
موسسه مدیریت بازرگانی، دانشگاه GLA، ماتورا، هند
کلمات کلیدی
یادگیری خودمحور، هوش هیجانی، یادگیری سازمانی، خود انگیزشی، هوش اشتیاقی
کلمات کلیدی انگلیسی
Self-directed learning - Emotional intelligence - Organizational learning - Self-motivation - Enthusiastic Intelligence
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.matpr.2020.08.701
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- هوش هیجانی
3- یادگیری خودمحور
4- مطالعه
5- اهداف
6- روش تحقیق
7- یافته‌ها
8- نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11738-IranArze     11738-IranArze1     11738-IranArze2
نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The business environment today is marked by information revolution. The pace of change is so rapid that adoptability has replaced productivity as a measure of organizational performance. It is the emotional intelligence of the workforce that determines the flexibility in learning. It is the competency or ability of individuals to take control of the factors that determine the potential of learning. They are willing to take responsibility of the consequences as a learner. The paper discusses the role of the various parameters of emotional intelligence in initiating the process of self-directed learning among the employees of Bhilai Steel Plant. The organization is presently poised for transformation through the implementation of ERP. To accelerate the process of acceptance and adoption it is essential that self-directed learning should take place. But self-motivation, one of the important elements of EI is found to be low and so is selfawareness and intuition in the BSP employees. Strategies have been suggested to reduce the weaknesses.  2020 Elsevier Ltd. All rights reserved.

1. Introduction

Organizations today thrive on the psychological relationship between the people and the organization. In an environment of technological revolution, the pace of change is so rapid that a readjustment between the man, his work and the environment become both difficult and complex. In the process this relationship is distributed. The new economy is characterized by volatility; hence organizations need to execute the process of change effectively so as to ensure adaptability amongst the work force because in successful organizations performance is determined by adaptability to change rather than productivity.

8. Conclusion

Allow the individuals to determine their goals with respect to change. This will require that the employee will try and understand the change first. This will be the first step-in the process of self-directed learning. Encourage employee to identify opportunities and welcome suggestions on its best utilization. There should be a mechanism for regular feedback trough coaching and mentoring. Identify individuals as models and highlight their competencies who have benefited from change. Adequate reinforcement through monetary or non-monetary methods and lastly, the management must get curious and not furious at criticisms that the employees are likely to encounter. Therefore, to ensure that the employees of BSP are ready to accept, absorb and respond to the planned change proposed in the internal environment of the organization it becomes essential that adequate measures be taken to build on the EI abilities of the employees.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

محیط کسب و کار امروز با انقلاب اطلاعات مشخص شده است. سرعت تغییر آنقدر سریع است که قابلیت پذیرش به عنوان معیار عملکرد سازمان جایگزین بهره‌وری شده است. این موضوع هوش هیجانی نیروی کار است که انعطاف پذیری در یادگیری را تعیین می کند. این موضوع شایستگی یا توانایی افراد است که عواملی را که تعیین کننده پتانسیل یادگیری را کنترل می‌کنند. آنها مایلند به عنوان یک یادگیرنده مسئولیت عواقب را بپذیرند. این مقاله به نقش پارامترهای مختلف هوش هیجانی در آغاز فرایند یادگیری خودمحوری در بین کارکنان کارخانه فولاد بیلهی می‌پردازد. در حال حاضر سازمان از طریق پیاده سازی ERP آماده تغییر است. برای تسریع روند پذیرش و اتخاذ، ضروری است که یادگیری خودمحور انجام شود. اما خود انگیزشی، یکی از عناصر مهم EI و همینطور خودآگاهی و بینش در کارمندان BSP پایین است. برای کاهش نقاط ضعف استراتژی‌هایی پیشنهاد شده است.

1- مقدمه

امروزه سازمانها با روابط روانشناختی بین مردم و سازمان رشد می کنند. در محیط انقلابی فناوری، سرعت تغییرات به حدی سریع است که سازگاری مجدد بین انسان، کارش و محیط هر دو دشوار و پیچیده می شود. در این روند این رابطه توزیع می شود. اقتصاد جدید با نوسان مشخص می شود؛ از این رو سازمان‌ها باید فرآیند تغییر را به طور موثر اجرا کنند تا سازگاری بین نیروی کار را تضمین کنند زیرا در سازمان‌های موفق عملکرد به جای بهره‌وری، با سازگاری با تغییر تعیین می شود.

8- نتیجه گیری

به افراد اجازه دهید تا با در نظر گرفتن تغییر اهدافشان را تعیین کنند. این امر مستلزم این است که کارمند تلاش کرده و ابتدا تغییر را درک کند. این کار اولین گام در فرآیند یادگیری خودمحور است. کارمند را تشویق کنید تا فرصت‌ها را شناسایی کرده و از پیشنهادات شما در مورد استفاده بهتر از فرصت‌ها استقبال کند. باید مکانیزمی برای بازخورد منظم از طریق مربیگری و مشاوره وجود داشته باشد. افرادی را به عنوان الگو شناسایی کرده و شایستگی‌های کسانی را که از تغییر بهره مند شده اند آشکار کنید. کمک‌رسانی مناسب از طریق روش‌های پولی یا غیر پولی و در آخر، مدیریت باید نسبت به انتقاداتی که احتمالاً کارمندان با آن روبرو می شوند کنجکاو باشد و عصبانی نشود. بنابراین، برای اطمینان از اینکه کارکنان BSP آماده پذیرش، جذب و واکنش به تغییر برنامه ریزی شده پیشنهادی در محیط داخلی سازمان هستند، ضروری است که اقدامات مناسبی برای ایجاد توانایی EI کارکنان اتخاذ شود.


بدون دیدگاه