ترجمه مقاله تاثیر ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران
عنوان انگلیسی
Word of Mouth impact on the adoption of mobile banking in Iran
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8370
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بانکداری، تجارت الکترونیک و بازاریابی
مجله
اینفورماتیک ها و تله ماتیک ها - Telematics and Informatics
دانشگاه
دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تهران، ایران
کلمات کلیدی
طرز تلقی، بانکداری موبایلی، اس.ایی.ام، تی.ای.ام، ارتباط کلامی
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-مرور بر ادبیات
1-2 بانکداری موبایلی
2-2 مدل پذیرش فناوری
3-چارچوب نظری
1-3 کارایی درک شده
2-3 کاربرد راحت درک شده
3-3 هنجار اجتماعی
4-3 اعتماد اولیه
5-3 طرز تلقی و هدف
3-6 ارتباط کلامی
4- مدل مفهومی
5- روش تحقیق
1-5 شرکت کنندگان
6- تحلیل داده ها
1-6 اعتبار و پایایی
2-6 نتایج و تحلیل داده ها
7-نتیجه گیری و بحث
8-محدودیت های و توصیه های برای مطالعات بیشتر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose: The purpose of this paper is to explore word of mouth impact on the adoption of mobile banking in Iran. This study provides insights into factors affecting the adoption of mobile banking in Iran. Design/methodology/approach: Based on the consumer data collected through a survey, structural equations modeling and path analysis were employed to test the research model. Findings: The results revealed that ‘‘Word of Mouth” was found to be the main factor affecting users attitudes toward the use of mobile banking. ‘‘Word of Mouth” positive impact on other factors affecting the adoption of mobile banking was also approved. Research limitations/implications: The major limitations of the paper is that it studies only the Internet users and non-users are not considered. Originality/value: There are a number of factors efficiently on the adoption of mobile banking. Many researchers worked on the relationship between these parameters and their effect on each them. However, none have paid attention to the word of mouth impact of the adoption of mobile banking. In this study, for the first time, the word of mouth factor impact on the adoption of mobile banking in Iran is considered as the main contribution of the paper.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: هدف این مقاله بررسی تاثیر ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران است. این مقاله نگرش هایی در ضرایب تاثیرگذار بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران فراهم می سازد.
طراحی/روش شناسی/رویکرد: بر اساس داده های مصرف کننده که از طریق نظرسنجی جمع آوری شده اند، مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به کار گرفته شد تا مدل تحقیقاتی را بیازماید.
یافته ها: نتایج نشان داد که «ارتباط کلامی» عامل عمده تاثیرگذار بر دیدگاه های کاربران نسبت به استفاده از بانکداری موبایلی است. تثیر مثبت ارتباط کلامی بر عوامل دیگر تاثیر گذار بر بانکداری موبایلی نیز تایید گردید.
محدودیت های تحقیق/مفاهیم: محدودیت های عمده این مقاله آن است که فقط به مطالعه کاربران اینترنت و غیرکاربران لحاظ نشده می پردازد.
ارزش/تازگی: چند عامل وجود دارد که به طور موثر بر اتخاذ بانکداری موبایلی اثر می گذارند. محققان زیادی درباره رابطه بین این پارامترها و تاثیر آنها بر یکدیگر کار نموده اند. به هر حال، هیچ کدام توجهی به تاثیر ارتبط کلامی اتخاذ بانکداری موبایلی ننموده اند. در این مقاله، برای بار نخست، عامل ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران به عنوان اثرگذاری عمده این اثر مطرح می گردد.

بدون دیدگاه