تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله علت استفاده مردم فیسبوک – نشریه الزویر

عنوان فارسی: چرا مردم از فیسبوک استفاده می کنند؟
عنوان انگلیسی: Why do people use Facebook?
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2012 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5788 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 603.84Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: روانشناسی، علوم اجتماعی و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی عمومی، پژوهشگری اجتماعی و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله: تفاوت های شخصیتی و فردی - Personality and Individual Differences
دانشگاه: گروه روانپزشکی، مرکز پزشکی بوستون، دانشگاه بوستون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: فیس بوک، سایت های شبکه های اجتماعی، نیاز به تعلق، خود ارائه
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. ویژگی های فنی مرتبط با اشتراک گذاری داده های اجتماعی

3. خصوصیات جمعیت شناختی کاربران فیسبوک

4. خصوصیات شخصیتی مرتبط با استفاده از فیسبوک

5. 4.1. برون گرایی، درون گرایی، و خود شیفتگی

6. 4.2. خود شیفتگی، عزت نفس، و ارزش خود

7. مدل دو عاملی استفاده از فیسبوک

8. 5.1. نیاز به تعلق

9. 5.2. نیاز به خودنمایی

10. تفسیرهای آخر

11. یادداشت نویسنده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The social networking site, Facebook, has gained an enormous amount of popularity. In this article, we review the literature on the factors contributing to Facebook use. We propose a model suggesting that Facebook use is motivated by two primary needs: (1) the need to belong and (2) the need for self-presentation. Demographic and cultural factors contribute to the need to belong, whereas neuroticism, narcissism, shyness, self-esteem and self-worth contribute to the need for self-presentation. Areas for future research are discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

سایت شبکه اجتماعی فیسبوک مقدار محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است،در این مقاله ما ادبیات پیرامون عوامل تکیل دهنده استفاده از فیسبوک را بررسی میکنیم، ما مدلی را پیشنهاد میکنیم که اشاره میکند استفاده از فیسبوک با دو نیاز اصلی انگیزه میگیرد:1)نیاز به تعلق و 2)نیاز به خودنمایی. عوامل جمعیت شناختی و فرهنگی در تشکیل نیاز به تعلق همکاری دارندف در حالی که روان رنجور خوبیف خودشیفتگیف کم رویی،عزت نفس و ارزش خود در تشکیل نیاز به خودنمایی نقش دارند،حوزه های پزوهش اینده مطرح شده اند.