مقررات صدور گواهینامه هواپیما، استانداردها و راهنماها
آب بندی روغن-دانش مستند
تحقیق
نتیجه گیری
دیگر ابتکارات اخیر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
On board aircraft, the common use of engine compressor, pressurised air to seal the oil bearing chamber and as a source for the cabin bleed-air supply provides a mechanism for low-level oil leakage in routine engine operations. This is of great concern and was discussed previously in this newsletter in a feature entitled ‘Oil bearing seals and aircraft cabin air contamination’ (Sealing Technology April 2016, pages 7–10). Further to this article, Dr Susan Michaelis has now been awarded an MSc for her extensive work in researching the issue of oil leakage past seals in aircraft gas turbine engines.[1] An update on this research and associated initiatives is provided by this article.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
در مورد هواپیما، استفاده معمول از کمپرسور موتور، هوای فشرده شده برای آب بندی محفظه روغن یاتاقان و به عنوان منبعی برای تامین هوای فشرده شده کابین مکانیزمی را برای نشتی سطح پایین روغن در شرایط کاری معمول موتور ایجاد می کند. این موضوع اهمیت ویژه ای دارد و قبلا در این خبرنامه تحت عنوان "آب بندی محفطه روغن و آلودگی هوای کابین هواپیما" (تکنولوژی آب بندی، آوریل 2016، صفحات 7-10) مورد بحث قرار گرفته شد. علاوه بر این مقاله، یک مدرک فوق لیسانس برای دکتر سوزان مایکلز به دلیل کارهای گسترده در تحقیق روی موضوع نشت روغن از آب بندی های موتورهای توربین گاز هواپیما، اعطا شده است. در این مقاله یک بروزرسانی روی این تحقیق و ابتکارات مرتبط ارائه شده است.