تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و رفتارهای مشتری محور کارکنان رستوران – نشریه امرالد

عنوان فارسی: رهبری تحول گرا و رفتارهای مشتری محور کارکنان رستوران- نقش واسطه ای سرمایه اجتماعی سازمانی و تعامل کاری
عنوان انگلیسی: Transformational leadership and restaurant employees customer-oriented behaviours: The mediating role of organizational social capital and work engagement
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24 (5 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.502 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 67 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.849 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0959-6119
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10106
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.40Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت اجرایی، مدیریت منابع انسانی
مجله: مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی معاصر - International Journal of Contemporary Hospitality Management
دانشگاه: دانشکده تجارت دانشگاه لیدز، انگلستان
کلمات کلیدی: رهبری تحول گرا، رفتارهای مشتری محور، سرمایه اجتماعی سازمانی، تعامل کاری، رستوران ناهار خوری
کلمات کلیدی انگلیسی: Transformational leadership - Customer-oriented behaviours - Organizational social capital - Work engagement - Casual dining restaurants
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/IJCHM-02-2018-0123
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

سرمایه اجتماعی سازمانی به عنوان یک واسطه گر پیوند رهبری تحول گرا و تعامل کاری

تعامل کاری به عنوان واسطه بین پیوند سرمایه اجتماعی سازمانی و رفتارهای مشتری محور

روش کار

روال و نمونه

معیارها

تحلیل داده ها

اعتبارسنجی مدل اندازه گیری

تعصب روش مشترک

آمارهای توصیفی

تست فرضیه ها

بحث و نتیجه گیری ها

پیامدهای نظری

پیامدهای عملیاتی

محدودیت ها و جهت گیری تحقیقات آتی

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose This study aims to propose and test a sequential mediation model in which transformational leadership engenders organizational social capital (OSC), which, in turn, enhances customer-oriented behaviours through work engagement.

Design methodology approach The study’s model was tested using a sample of 229 floor staff from 23 casual dining restaurants in the UK. Multiple source data were used where transformational leadership, OSC and work engagement were rated by employees, while employees’ customer-oriented behaviours were rated by supervisors.

Findings The results of generalized multilevel structural equation modeling provided support for the proposed model and revealed that OSC and work engagement sequentially mediate the link between transformational leadership and customer-oriented behaviours.

Originality value The study addresses calls for research on the link between leadership and customer-oriented behaviours and the potential mechanisms through which this relationship may take place.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف: هدف این مطالعه پیشنهاد و آزمایش یک مدل واسطه ای متوالی است به نحوی که رهبری تحول گرا سبب ایجاد سرمایه اجتماعی سازمانی (OSC) می شود که به نوبه خود سبب ارتقاء رفتارهای مشتری محور از طریق تعامل کاری می گردد.

رویکرد روش طراحی: مدل مطالعه با استفاده از یک نمونه 229 موردی از کارکنان در 23 رستوران در بریتانیا مورد آزمایش قرار گرفته است. چندین منبع داده مورد استفاده قرار گرفته است به طوری که رهبری تحول گرا، OSC و تعامل کاری توسط کارکنان امتیازدهی شده است، در حالی که رفتارهای مشتری محور کارکنان توسط ناظران مورد امتیازدهی قرار گرفته است.

یافته ها: نتایج حاصل از مدل سازی تعمیم یافته و چند سطحی ساختاری از مدل پیشنهادی حمایت می کند و آشکار کرده است که OSC و تعامل کاری به طور متوالی نقش واسطه ای بین رهبری تحول گرا و رفتارهای مشتری محور ایفا می کند.

ارزش اصالت: این مطالعه درخواست تحقیق درباره پیوند میان رهبری و رفتارهای مشتری محور و مکانیزم های بالقوه را از طریقی مورد بررسی قرار می دهد به طوری که این رابطه ممکن است رخ دهد.