تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله ارتباط بین هزینه یابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش و سود و کایزن مورد انتظار

عنوان فارسی: هزینه‌ یابی بر مبنای هدف، ارتباط بین هزینه یابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش و سود و کایزن مورد انتظار
عنوان انگلیسی: Target Costing, the Linkages Between Target Costing and Value Engineering and Expected Profit and Kaizen
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2017 نشریه : SciencePublishingGroup
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8507 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 472.12Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری مدیریت و برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
مجله: مجله بین المللی مدیریت مهندسی - International Journal of Engineering Management
دانشگاه: عضو هیئت علمی و پژوهشی تهران، ایران
کلمات کلیدی: هزینه‌یابی بر مبنای هدف، کایزن، مهندسی ارزش، سود مورد انتظار
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1) مقدمه

2) فرضیات پژوهش

3) توصیف داده‌ها

4) جمع بندی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Target costing is a pricing method used by firms. It is defined as "a cost management tool for reducing the overall cost of a product over its entire life-cycle with the help of production, engineering, research and design". A target cost is the maximum amount of cost that can be incurred on a product and with it the firm can still earn the required profit margin from that product at a particular selling price. In this article, financial expertise of thousands of teachers the period 2011-2012 was used to study the linkages between Target costing and Value Engineering and Expected profit and Kaizen. As the newest and most accurate method of target costing strategy can be very effective on corporate profitability and the factors discussed in the implementation of this method was considered to be controlled.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هزینه‌یابی بر مبنای هدف یک تکنیک قیمت‌گذاری است که شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند. تعریف آن بدین ترتیب است: "یک ابزار مدیریت هزینه برای کاهش هزینه کلی یک محصول در کل مدت عمر آن به کمک تولید، مهندسی، پژوهش و طراحی می‌باشد". یک هزینۀ هدف عبارتست از ماکزیمم مقدار هزینه‌ای که می‌توان برای یک محصول متحمل می شود و با این وجود، شرکت مربوطه با یک قیمت فروش خاص هنوز می‌تواند حاشیه سود مورد انتظار را از آن محصول به دست آورد. در مقاله حاضر، از تجارب هزاران معلم در بازه بین 2011 تا 2012 جهت مطالعه ارتباط بین هزینه‌یابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش و سود و کایزن مورد انتظار استفاده شده است. روش هزینه‌یابی بر مبنای هدف به عنوان جدیدترین و دقیق‌ترین تکنیک، می‌تواند در میزان سوددهی شرکت بسیار موثر باشد و به نظر می‌رسد که اجرای آن هم قابل کنترل باشد.