تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک با فرهنگ عمومی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک با فرهنگ عمومی: پایان موزیکال جهان غرب
عنوان انگلیسی: The relevance of strategic management accounting to popular culture: The world of West End Musicals
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7914 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 695.15Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری مدیریت و مدیریت استراتژیک
مجله: تحقیقات حسابداری مدیریت - Management Accounting Research
دانشگاه: گروه جغرافیای انسانی، دانشگاه لند، سوئد
کلمات کلیدی: مدیریت استراتژیک حسابداری، فرهنگ عامه، پایان موزیکال غرب، استراتژی به عنوان تمرین
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. استراتژی

3. مفاد تحقیق: صنایع فرهنگی

4. طرح تحقیق

4.1. تنظیمات مطالعه

4.2. منبع اطلاعات

4.3. تجزیه و تحلیل داده

5. تئاتر موسیقی: نمونه ای از استراتژی به عنوان عمل

6. بحث و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The study of accounting and popular culture presents an exciting new research agenda for management accountants. This study examines this development from a strategy perspective. Specifically, this paper adds to our knowledge of the potential for Strategic Management Accounting in action by studying the novel setting of the world of West End Musicals. Using a case study approach, this study challenges conventional SMA thinking from a ‘strategy-as-practice’ perspective, using the process of developing a popular theatre portfolio of activities. Findings indicate that strategy is a complex practice which is an inherently social process: Theatre producers negotiate a route to the market that is mediated by validating intermediary organizations that contribute and communicate the reputation of new cultural products and thereby support the strategic process.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مطالعه حسابداری و فرهنگ عامه، دستور کار تحقیق هیجان انگیز جدید برای مدیریت حسابداران ارائه می دهد. این مطالعه این توسعه را از دیدگاه استراتژیک بررسی می کند. به ویژه، این مقاله برای مدیریت استراتژیک حسابداری در عمل با مطالعه مکان معروف از پایان موزیکال جهان غرب به دانش پتانسیل ما می افزاید. این مطالعه با استفاده از یک روش مطالعه موردی، تفکر SMA معمولی از دیدگاه "استراتژی به عنوان عمل"، با استفاده از فرایند نمونه فعالیت های مشهور در حال توسعه تئاتر را به چالش می کشد. یافته ها نشان می دهد که استراتژی عمل پیچیده ای که دارای ذاتا فرایند اجتماعی است: تولید کنندگان تئاتر یک مسیر به بازار را مذاکره می کنند که توسط اعتبار سازمان واسطه می شود که به شهرت محصولات فرهنگی جدید کمک و ارتباط برقرار می کنند و در نتیجه فرایند استراتژیک را حمایت می کند.