تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل استراتژیکی محیط خارجی و اهمیت اطلاعات – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تجزیه و تحلیل استراتژیکی محیط خارجی و اهمیت اطلاعات: تحقیق و مطالعه بر روی ادراک مدیران هتل
عنوان انگلیسی: Strategic Analysis of the External Environment and the Importance of the Information: Research on Perceptions of Hotel Managers
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2011 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6705 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 785.34Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت هتلداری، مدیریت اجرایی و مدیریت استراتژیک
مجله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
دانشگاه: دانشگاه سقاریه، دانشکده مدیریت کسب و کار، گروه مدیریت گردشگری، ترکیه
کلمات کلیدی: مدیریت استراتژیک، تجزیه و تحلیل استراتژیکی محیط خارجی، اسکن و جستجوی محیطی، مدیران هتل ها
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

تجزیه و تحلیل استراتژیکی محیط بیرونی

روش شناسی

یافته ها

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Information gathering from external environment is very important in order to create competitive advantage for hotels. Because of this, hotels are very sensitive to the external information and sustain the systems gathering, disseminating information and transforming it into the response. Furthermore the mean of information will change in parallel with the area which information related on. In this study different types of information based on different components of external environment were considered. Importance levels of different kind of information were determined. On the other hand, the sources of information were asked to rank by considering the level of importance. The most important types of information for hotels are information about computerization, automation systems and satisfaction levels of their customers. Thus, information based on technological environment, about tourists, about suppliers and legal environment were percept as relatively more important. As an information channel customers, internet, rivals working same location and employees were percept more important sources.

نمونه متن ترجمه

چکیده

جمع آوری اطلاعات از محیط خارجی(بیرونی) به منظور خلق مزایای رقابتی برای هتل ها از اهیمت بالایی برخوردار می باشد. زیرا هتل ها نسبت به اطلاعات بیرونی و حفظ سیستم های گردآوری، انتشار اطلاعات و انتقال آن در قالب پاسخگویی به این شرایط بسیار حساس می باشند.علاوه براین، ماهیت و اهمیت اطلاعات در ارتباط با حوزه مرتبط به آن، به طور موازی و همزمان تغییر خواهد کرد. در این پژوهش، اقسام گوناگون اطلاعات براساس اجزای مختلف محیط بیرونی مورد توجه قرار گرفته است. اهمین سطوح گونه های مختلف اطلاعات تبیین شده است. از سوی دیگر، منابع اطلاعات با توجه به اهمیت سطوح آن ها رتبه بندی شده است. مهمترین اقسام اطلاعات برای هتل ها، اطلاعات مرتبط با سیستم های کامپیوتری و خودکار و سطوح رضایتمندی مشتریانشان می باشد.درنتیجه، اطلاعات براساس محیط تکنولوژیکی، در مورد گردشگران و در مورد عرضه کنندگان و محیط قانونی به عنوان آیتم های مهم در این پژوهش درنظر گرفته شده¬اند. درحالی که کانال اطلاعاتی مشتریان، اینترنت، رقبا فعال در مکان مشابه و پرسنل نیز به عنوان مهمترین منابع در این پژوهش درنظر گرفته شده اند.