تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله واژه کارآفرینی استراتژیک و تئوری تخریب خلاق شومپیتر – نشریه الزویر

عنوان فارسی: واژه کارآفرینی استراتژیک و تئوری تخریب خلاق شومپیتر
عنوان انگلیسی: Term of Strategic Entrepreneurship and Schumpeter’s Creative Destruction Theory
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6845 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 644.78Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: کارآفرینی، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب و کار
مجله: یازدهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک بین المللی
دانشگاه: دانشگاه ملکشاه، Kayseri، ترکیه
کلمات کلیدی: مدیریت استراتژیک، کارآفرینی استراتژیک، شومپیتر، تخریب خلاق
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

رویکرد های قدیمی در مورد کارآفرینی: سیر تکاملی گزارشات

واژه کارآفرینی استراتژیک

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The literature of strategic entrepreneurship is one of the few areas of strategic management writing in which Joseph Schumpeter has argued that entrepreneurs create innovations in the face of competition and thereby generate economic growth. The fundamental question in the field of strategic management is how firms achieve and sustain competitive advantage especially in the work of Schumpeter [1934, 1942] who argued that the main agents of economic growth are the entrepreneurs. The aim of this paper is to summarize and critically review the concept of the strategic entrepreneurship in the light of economics history by creating a better understanding of the intersection of the academic fields of entrepreneurship and strategic management.

نمونه متن ترجمه

چکیده

گزارشات مربوط به کارآفرینی استراتژیک یکی از معدود حوزه های مدیریت استراتژیک است که در آن ژوزف شومپیتر بیان می کند کارآفرینان ، خلاقیت و نوآوری را در رقابت و همچنین ایجاد رشد اقتصادی مورد استفاده قرار می دهند. سوال اساسی در زمینه مدیریت استراتژیک این است که چگونه شرکت ها به مزیت رقابتی دست پیدا می کنند و آن را حفظ می کنند ، خصوصا در کار شومپیتر ، او اعتقاد داشت که عوامل اصلی رشد اقتصادی ، کارآفرینان هستند. هدف این مقاله این است که به صورت خلاصه و کاملا منتقدانه مفهوم کارآفرینی استراتژیک را در پرتو سوابق اقتصادی بوسیله ایجاد درک بهتر از فصل مشترک رشته های دانشگاهی مرتبط با کارآفرینی و مدیریت استراتژیک مورد بررسی قرار دهد.