منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله روابط بین مدیریت کیفیت جامع نرم و عملکرد سازمانی - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله روابط بین مدیریت کیفیت جامع نرم و عملکرد سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روابط بین مدیریت کیفیت جامع نرم، مدیریت کیفیت جامع سخت و عملکرد سازمانی
عنوان انگلیسی
Relationships Between Soft TQM, Hard TQM, and Organisational Performance
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2002
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4452
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی و مدیریت مالی
مجله
موسسه مطالعات حمل و نقل، دانشگاه سیدنی، استرالیا
دانشگاه
شرکت های تولید استرالیایی، مطالعه تجربی، عملکرد، مدیریت جامع کیفیت سخت و مدیریت جامع کیفیت نرم
کلمات کلیدی
شرکت های تولید استرالیایی، مطالعه تجربی، عملکرد، مدیریت جامع کیفیت سخت و مدیریت جامع کیفیت نرم
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مرور منابع و فرضیات
مدیریت جامع کیفیت نرم و عملکرد سازمانی
مدیریت جامع کیفیت سخت و عملکرد سازمانی
مدیریت جامع کیفیت نرم و مدیریت جامع کیفیت سخت
روش
نمونه
ابعاد عملیاتی مدیریت جامع کیفیت نرم
ابعاد عملیاتی مدیریت جامع کیفیت نرم
شاخص های عملیاتی عملکرد سازمانی
روش های مورد استفاده برای ارزیابی فرضیات
نتایج
بحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Many empirical studies have demonstrated that only a handful of soft total quality management (TQM) elements contribute to organisational performance while elements of hard TQM have no relationship with performance. Despite these findings, a review of literature suggests that the elements of hard TQM in fact have a profound impact on organisational performance. The empirical studies which have investigated the relationship between hard TQM and performance have investigated the impact of each dimension of TQM on performance separately. We argue that it is more appropriate to investigate the direct impact of soft TQM on the diffusion of hard TQM in organisations and then assess the direct impact of hard TQM on performance. Besides direct effects, it is also important to investigate the indirect effect of soft TQM on performance through its effect on hard TQM elements. Analysis of 260 Australian manufacturing companies revealed that both soft TQM and hard TQM contribute directly to organisational performance. The results also indicate that there are significant positive relationships between the elements of soft TQM and those of hard TQM. Moreover, in addition to its direct affect, the elements of soft TQM also indirectly affects an organisation’s performance through its effect on hard TQM elements.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بسیاری از مطالعات تجربی نشان داده اند که تنها تعداد کمی از عناصر مدیریت جامع کیفیت نرم بر عملکرد سازمانی اثر دارند در حالی که عناصر مدیریت جامع کیفیت سخت ارتباطی با عملکرد ندارد. علی رغم این یافته ها، مرور منابع نشان می دهد که عناصر مدیریت جامع کیفیت سخت در حقیقت اثر عمیقی بر روی عملکرد سازمانی دارند. مطالعات تجربی که به بررسی رابطه بین مدیریت جامع کیفیت سخت و عملکرد پرداخته اند، اثر هر بعد مدیریت جامع کیفیت را بر عملکرد به طور جداگانه بررسی کرده اند. استدلال ما این است که بررسی اثر مستقیم مدیریت جامع کیفیت نرم بر انتشار مدیریت جامع کیفیت سخت در سازمان ها و سپس ارزیابی اثر مستقیم مدیریت جامع کیفیت سخت بر عملکرد مناسب تر است. علاوه بر اثرات مستقیم، بررسی اثر غیر مستقیم مدیریت جامع کیفیت نرم بر عملکرد از طریق اثر آن بر عناصر مدیریت جامع کیفیت سخت، مهم می باشد. تجزیه تحلیل 260 شرکت تولیدی استرالیایی نشان داد که هم مدیریت جامع کیفیت نرم و هم مدیریت جامع کیفیت سخت اثر مستقیمی در عملکرد سازمانی دارد. هم چنین نتایج نشان می دهد که روابط معنی دار و مثبتی بین عناصر مدیریت جامع کیفیت نرم و و عناصر مدیریت جامع کیفیت سخت وجود دارد. به علاوه، علاوه بر اثر مستقیم آن، عناصر مدیریت جامع کیفیت نرم نیز اثرات غیر مستقیمی بر عملکرد سازمانی از طریق اثرات خود بر عناصر مدیریت جامع کیفیت سخت دارد.

بدون دیدگاه