تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر رسانه اجتماعی بر ارزیابی کسب و کار – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر رسانه اجتماعی بر ارزیابی کسب و کار
عنوان انگلیسی: Social Media Impact on Business Evaluation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله : ژورنال شناسه ISSN مجله : 1877-0509
کد محصول : 9878 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 660.27Kb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: ICTE
دانشگاه: آکادمی آموزش و مدیریت معلمان ریگا ، لتونی
کلمات کلیدی: تاثیر رسانه اجتماعی، بازگشت سرمایه ROI، ارزیابی کسب و کار
کلمات کلیدی انگلیسی: Social media impact - Return-on-investment (ROI) - Business evaluation
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.procs.2017.01.103
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2.چارچوب نظری

3. مراحل، شرایط و خلاصه ای از تاثیر رسانه ی اجتماعی بر ارزیابی کسب و کار

4. توصیف تاثیر رسانه ی اجتماعی بر مدل ارزیابی کسب و کار

5.نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In a highly globalized and competition driven business world the role of social is growing. Social media is increasing. The social media has become a tool for marketing. Nevertheless the evaluation of investments in the social media and its benefits is still lacking. The proposed Stella-Excel model is based on scientific research, statistical data and observations of social media user online interactions. Five of the largest restaurants located in Jelgava town were assessed. Research period: 2015 – 2016. Partly structured interview method is used to acknowledge opinion of restaurant owners’ or employees’ about the impact of social media activities on the business environment along with a questionnaire to examine social media usage habits is deployed. Results show indicate that the social media has an impact on the restaurant business and customer habits in Jelgava town, however none of the assessed restaurants have gained the maximum benefit. The designed model is suitable for assessing the benefits of investments in the use of social media in other business fields.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در دنیای کسب و کار جهانی و رقابتی، نقش اجتماعی رو به افزایش است. رسانه ی اجتماعی در حال افزایش است. رسانه ی اجتماعی به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شده است. با این وجود، ارزیابی سرمایه گذاری در رسانه ی اجتماعی و مزایای آن هنوز انجام نشده است. مدل Stella-Excel پیشنهادی بر مبنای پژوهش های علمی، داده های آماری و مشاهداتی از تعاملات انلاین کاربران رسانه ی اجتماعی است. 5 رستوران بزرگ واقع در شهرستانJelgava مورد ارزیابی قرار گرفتند. بازه ی زمانی پژوهش از سال2015 تا2016 است. روش مصاحبه ی ساختاریافته برای تایید نظرات مالکان یا کارمندان رستوران در مورد تاثیر فعالیت های رسانه ی اجتماعی بر محیط کسب و کار همراه با پرسشنامه ای جهت بررسی عادات کاربرد رسانه ی اجتماعی به کار گرفته شدند. نتایج نشان می دهند که رسانه ی اجتماعی بر کسب و کار رستوران و عادات مشتری در شهرستانJelgava تاثیر دارد. با این حال، هیچ یکی از رستوران های مورد ارزیابی، حداکثر مزایا و سود را بدست نیاوردند. مدل طراحی شده برای ارزیابی مزایای سرمایه گذاری در کاربرد رسانه ی اجتماعی در سایر زمینه های کسب و کار مناسب است.