شش تصمیم IT که افراد فناوری اطلاعات شما نباید بگیرند
عنوان انگلیسی
Six IT Decisions Your IT People Shouldn’t Make
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2002
نشریه
HBR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7681
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت پروژه و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
بررسی کسب و کار هاروارد - harvard business review
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1 چقدر ما باید خرج IT کنیم؟
2کدام فرایندهای تجاری باید دلارهای IT خود را دریافت کنند؟
3. کدامیک از قابلیتهای IT نیاز است در سطح شرکت باشد؟
4 خدمات IT ما واقعا چقدر لازم است خوب باشد؟
5. ما چه خطرات امنیتی و حریم شخصی را قبول خواهیم کرد؟
6 شما چه کسی را سرزنش میکنید اگر یک ابتکار عمل IT با شکست مواجه گردد؟
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
For several years now, we have observed the frustration—sometimes even exasperation— that many business executives feel toward information technology and their IT departments. Our center runs a seminar called “IT for the Non-IT Executive,” and the refrain among the more than 1,000 senior managers who have taken the course runs something like this: “What can I do? I don’t understand IT well enough to manage it in detail. And my IT people—although they work hard—don’t seem to understand the very real business problems I face.”
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
اکنون چندین سال است که ما شاهد ناکامی بوده ایم- گاها حتی تشدید هم یافته است- بسیاری از مدیران بازرگانی نسبت به فناوری اطلاعات و بخشهای IT خود احساس نا امیدی دارند.مرکز ما یک سمینار موسوم به "IT برای مدیر غیر IT" را اجرا میکند و برای بیش از 1000 مدیر ارشدی برگزار میشود که این دوره را به صورت اجرای چیزی مانند این سپری کرده اند:" من چه میتوانم بکنم؟ من به قدر کافی نسبت به IT برای مدیریت آن به طور دقیق شناخت ندارم .و افراد IT من – گرچه به سختی کار میکنند- اما به نظر میرسد شناخت کافی از مشکلات بسیار واقعی که من با آنها مواجه هستم، ندارند".