ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Construction of the Canada Line Rapid Transit Project is currently underway in Vancouver, BC. The 19 km rapid transit system includes 6.6 km of cut and cover box structure – one of the longest cut and cover rapid transit tunnels in Canada. The design for the cast-in-place reinforced concrete box included standard side-by-side, stacked, special cross-over single box and transitional rollover configurations. The seismic design accounted for both pressure-based and racking displacement-based demands. The racking displacements were based on state-of-the-art research on soil-structure interaction analyses. Four different types of soil conditions were encountered over the 6.6 km length of tunnel. State-of-the-practice seismic design was utilized to produce cost-effective structures for the project.
ساخت پروژهی حمل و نقل سریع خط کانادا اخیراً در ونکوور BC در جریان است. سیستم حمل و نقل سریع ۱۹ کیلومتر شامل ۶/۶ کیلومتر از ساختار محفظهی برش و پوشش-یکی از طولانیترین تونلهای حمل و نقل سریع پوشش و برش در کانادا- میشود. طراحی برای محفظهی بتونی مجهز قالبریزی شده در مکان، شامل محفظهی تکی دیوار به دیوار متقاطع انباشتهی خاص و تنظیمات غلتیدن انتقالی میشود. طراحی لرزهای برای هر دو تقاضای مبتنی بر جابهجایی قفسهای و مبتنی بر فشار اختصاص داده شد. جابهجاییهای قفسهای بر اساس تحقیق حالت هنری و تجزیه و تحلیل کنش متقابل ساختار-خاک بود. طراحی لرزهای حالت عمل، مورد استفاده قرار گرفت تا ساختارهای موثر بر هزینه را برای پروژه تولید کند.