ترجمه مقاله طراحی لرز‌ه ای تونل پوشش و برش حمل و نقل سریع خط کانادا - نشریه Wcee

ترجمه مقاله طراحی لرز‌ه ای تونل پوشش و برش حمل و نقل سریع خط کانادا - نشریه Wcee
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طراحی لرز‌ه ای تونل پوشش و برش حمل و نقل سریع خط کانادا
عنوان انگلیسی
SEISMIC DESIGN OF THE CUT AND COVER TUNNEL OF THE CANADA LINE RAPID TRANSIT
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2008
نشریه
Wcee
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5430
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
سازه، مهندسی عمران گرایش زلزله، مدیریت ساخت و خاک و پی
مجله
چهاردهمین کنفرانس جهانی مهندسی زلزله
دانشگاه
مهندس ارشد سازه، ونکوور، کانادا
کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل لرزه‌ای، تونل پوشش و برش، جابه‌جایی قفسه‌ای، طراحی لرزه‌ای، حمل و نقل سریع خط کانادا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱.پیش‌گفتار
۲.تجزیه و تحلیل لرزه‌ای
۲.۱. محفظه‌ی دیوار به دیوار
۲.۲. محفظه‌ی انباشته
۲.۳. محفظه‌ی غلتیدن
۲.۴. محفظه‌ی تقاطع
۳.طراحی
۴.ساخت و ساز
۵.نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Construction of the Canada Line Rapid Transit Project is currently underway in Vancouver, BC. The 19 km rapid transit system includes 6.6 km of cut and cover box structure – one of the longest cut and cover rapid transit tunnels in Canada. The design for the cast-in-place reinforced concrete box included standard side-by-side, stacked, special cross-over single box and transitional rollover configurations. The seismic design accounted for both pressure-based and racking displacement-based demands. The racking displacements were based on state-of-the-art research on soil-structure interaction analyses. Four different types of soil conditions were encountered over the 6.6 km length of tunnel. State-of-the-practice seismic design was utilized to produce cost-effective structures for the project.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

ساخت پروژه‌ی حمل و نقل سریع خط کانادا اخیراً در ونکوور BC در جریان است. سیستم حمل و نقل سریع ۱۹ کیلومتر شامل ۶/۶ کیلومتر از ساختار محفظه‌ی برش و پوشش-یکی از طولانی‌ترین تونل‌های حمل و نقل سریع پوشش و برش در کانادا- می‌شود. طراحی برای محفظه‌ی بتونی مجهز قالب‌ریزی شده در مکان، شامل محفظه‌ی تکی دیوار به دیوار متقاطع انباشته‌ی خاص و تنظیمات غلتیدن انتقالی می‌شود. طراحی لرزه‌ای برای هر دو تقاضای مبتنی بر جابه‌جایی قفسه‌ای و مبتنی بر فشار اختصاص داده شد. جابه‌جایی‌های قفسه‌ای بر اساس تحقیق حالت هنری و تجزیه و تحلیل کنش متقابل ساختار-خاک بود. طراحی لرزه‌ای حالت عمل، مورد استفاده قرار گرفت تا ساختارهای موثر بر هزینه را برای پروژه تولید کند.


بدون دیدگاه